Hop til indhold

Er Putte stoppet ?

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der ved om Putte er stoppet eller om hun bare holder ferie ?

Skrevet

Er der nogen der ved om Putte er stoppet eller om hun bare holder ferie ?

Hej PHD,

Putte er nok på ferie for at få lidt kulør, men findes nok mest hos June.

http://www.damernefordig.com 

Men kunne se, at denne uge havde hun ingen vagter. Kan anbefale tøseparty med hende og June.

Mvh

Giraffen

Skrevet
  • Author

Tak for svar.

Hun er ganske rigtig på noget ferie og skulle være tilbage i uge 46.

Skrevet

Det lyder rigtig sødt, når I spørger efter "Putte", og åbenbart savner hende så voldsomt, så selv om hun tilsyneladende bare er taget en uge til Gran Canaria eller Tenerife, så skal der oprettes en tråd om det.

Men det her indlæg var på ingen måde kritisk ment!

Jeg er sikker på, at I ved hvad I skal gøre med Putte i uge 46. Go for it!!!

Skrevet

i uge 46 skal jeg have dyppet snablen et andet sted :-), ved ikke hvorfra at du lige læser at vi "savner" Putte omend hun er da meget sød og fræk men det er der nu altså mange der kan få den tittel.

det der overrasker mig ved dit indlæg er, at du ikke tilføjer noget ny viden Vedr. Putte og at man skal åbenbart spare på Tråde ?.

Kan du ikke finde udaf hvis der er for mange tråde eller fortjener Putte ikke en tråd.

Mvh

Giraffen

Skrevet

Putte er altså også fræk når man tænker på hendes alder osv - men det er et fedt sted hun har lavet sammen med june alene , problemet med putte er så også at hun kun arbejder tirsdage - og så gangbang en gang om måneden .

Skrevet

Har besøgt Putte adskillige gange og det har IKKE hver gang været en tirsdag. Men ja det er rigtig at hun hovedsaglig er at træffe om tirsdagen. Jeg kan se at hun er på imorgen fra 12-19 så jeg tror jeg aflægger hende et visit.....Og ligesom Giraffen kan jeg kun anbefale Junes&Puttes Tøseparty. Det er et super frækt koncept de har kørende der!....Jeg håber bestemt at der snart kommer et Tøseparty mere...........Sf

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.