Hop til indhold

Vejlenyhed Flot Nymfoman

Featured Replies

Skrevet

Hejsa, nogle der har været forbi?

38/ 169/ 64 ligger klar med bind for øjnene, spredte ben, blottede E skåle, glatbarberet, stor klitoris.

6119 3630

Skrevet

Tænker et link ville være behjælpelig, hvis der da er sådan et? :)

Skrevet
  • Author

Tænker et link ville være behjælpelig, hvis der da er sådan et? :)

Det er en annonce på EB

Skrevet

Det er en annonce på EB

Skrevet

Det er en annonce på EB

Det var dig der ville have hjælpen. Så må du jo også gøre arbejdet ik. ;)

Skrevet

Mon ikke man ville huske hvis man havde besøgt , 38/ 169/ 64 ligger klar med bind for øjnene, spredte ben, blottede E skåle, glatbarberet, stor klitoris.

6119 3630 ? Hun lyder jo ret lækker.

Så er et link forhåbentlig ikke så vigtigt. :-P

Skrevet

Næææ, det er jo 100vis af efterlysninger og anmeldelser. ;)

Skrevet
  • Author

Ingen grund til den smarte attitude :) specielt når der jo ikke kan linkes til en annonce :)

Skrevet

Skrev du ikke selv der var en annonce på EB?

Ikke nogen smart attitude, men igen. Dig der vil have hjælpen ik! ;)

Skrevet

Jeg aflægger hende tit besøg når hun er i Slagelse eller København, Vejle er for langt væk,  billederne er ikke af hende men de ligner 100%, hun er nymfoman og glad for sperm. Hun er i Slagelse om onsdagen og Vejle om søndagen, flytter lidt rundt i landet.

Skrevet
  • Author

Skrev du ikke selv der var en annonce på EB?

Ikke nogen smart attitude, men igen. Dig der vil have hjælpen ik! ;)

Tror ikke helt du forstår hvad jeg mener, selve annoncen har ikke et link for sig selv.. Den lå helt nede i bunden når man søgte på ''Vejle'' Så hvis jeg gav link, ville det se præcis det samme som jeg skrev.

Jeg aflægger hende tit besøg når hun er i Slagelse eller København, Vejle er for langt væk,  billederne er ikke af hende men de ligner 100%, hun er nymfoman og glad for sperm. Hun er i Slagelse om onsdagen og Vejle om søndagen, flytter lidt rundt i landet.

Har hun ægte store E skåls bryster? Altså det er ikke nogen der ''hænger'' mere end de sidder godt på kroppen så at sige?

Skrevet

Tror ikke helt du forstår hvad jeg mener, selve annoncen har ikke et link for sig selv.. Den lå helt nede i bunden når man søgte på ''Vejle'' Så hvis jeg gav link, ville det se præcis det samme som jeg skrev.

Har hun ægte store E skåls bryster? Altså det er ikke nogen der ''hænger'' mere end de sidder godt på kroppen så at sige?

Du behøver vel ikke en højere intelligens for at tænke at de hænger når E skålen er ægte, hvad havde du regnet med? det er jo en smagssag, jeg synes de sidder godt på hendes krop og vorterne er perfekte.

Skrevet
  • Author

Du behøver vel ikke en højere intelligens for at tænke at de hænger når E skålen er ægte, hvad havde du regnet med? det er jo en smagssag, jeg synes de sidder godt på hendes krop og vorterne er perfekte.

Når jeg tænker hænger, tænkte jeg om de var hængepatter, så størrelsen var E skål, eller om de bare var reelt så store så de var en E skål.. :)

Skrevet

Når jeg tænker hænger, tænkte jeg om de var hængepatter, så størrelsen var E skål, eller om de bare var reelt så store så de var en E skål.

Så spørg dog så du er forståelig...........ja hun har fyldige bryster.... hvis kun dyr som har patter!

Skrevet
  • Author

Så spørg dog så du er forståelig...........ja hun har fyldige bryster.... hvis kun dyr som har patter!

Hold op I er gnavne i tråden ha :)

Skrevet

Ja du invitere groft til det! og så er den vidst ikke længere.

Skrevet
  • Author

Ja du invitere groft til det! og så er den vidst ikke længere.

Over et spørgsmål? ok det er bare internettet intet seriøst :) smil og hav en god torsdag.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.