Gæst Skrevet 2. November, 2014 Hende her: https://annoncelight.dk/annonce/163656/velskabt-nips-forkaeler-soendag-16-22-og-mandag-8-21-i-odense Har annonceret længe, men jeg har ikke set nogle anmeldelser, nogen, der har været der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 2. November, 2014 Nej og det kommer jeg heller ikke til. Der er minus på kys, superfransk og anal så er det trods alt både billigere og bedre at høvle i aben selv. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. November, 2014 du har bestemt en pointe, og der er også en grund til, at jeg ikke straks har grebet knoglen, men men men, hendes beskrivelse efterlader indtrykket af et ret godt skår, og så kan man da måske godt leve med, at ydelserne ikke er i top. Så ville da gerne høre, om nogen havde set og oplevet hende. Men melder umiddelbart også pas. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fynboen11 106 Skrevet 2. November, 2014 Jeg har besøgt hende for snart noget tid siden. Det var en ok oplevelse selv om blowjob var med gummi og ingen kys. Hendes beskrivelse passer godt både høje,bryststørrelse og alder. Jeg vil give den 6 ud af 10 stedet var privat hvor det var nemt at finde en p-plads. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. November, 2014 ok, takker. Er hun en babe? sådan en man tænker: "wow, hun er sgu lækker", sådan en, man ikke bare sådan lige scorer i byen, eller er hun mere gennemsnitlig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fynboen11 106 Skrevet 3. November, 2014 Jeg mener at hun er lidt over gennemsnitlig men det er jo hvad jeg mener Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg