Hop til indhold
Massage-testeren

Jeanett - Tantra Massage vanløse - Hvilken erfaringer har i med hende ?

Recommended Posts

Hej

Nu har jeg besøgt hende en gang helt tilbage i juli, første gang og har en tid med hende mandag igen og glæder mig som et lille barn - Første gang var en rigtig lækker massage eneste jeg bare ikke fik udnyttet helt var at se og rører hende da hun havde vent mig om på ryggen, for det første var jeg i forvejen halvtræt da det var en varm sommerdag, og var i løbet af dagen blevet lidt sløv , også selv hun i smserne skrev man gerne måtte røre det kunne man ikke undgå da det ville være en naturlig del. 

Og her kommer så det der er lidt fucked op for mit vedkommende det var nemlig at da hun kører sig op og ned omkring mig, og jeg bare mærker hendes fyldige barm kører nede fra min pik og op af maven osv , så var der bare et eller andet der gjorde at jeg lukkede øjene. 

Og så kom der det med håndklædet over en hvor hun omfavner en og egen så er hun så færdig med det og så starter den lidt sjovere del, nemig afslutningen, og der kom så et tidspunkt fordi jeg løfter underlivet lidt fordi det er godt at jeg bare tænker så tg den dog i munden , men som udgangspunkt gør hun vidst ikke det og har ikke spurgt, men vælger så at lukke øjene og bare nyde det, men så ligepludselig følte jeg bare som om der kom lidt ekstr varme ( den var i forvejen olieret ) og jeg løfter så underlivet igen, uden at åbne øjene, og så var det som om det stoppede og har ikke lige tænkt over det i første omgang.

men nu tænker jeg lidt også fordi jeg læst et indlæg her inde tidligere i dag om en jeanette engang havde givet fransk som afslutning om hun måske rent faktisk havde den i munden, da jeg ikke kiggede og måske var sikker på jeg vvar ved at komme da jeg så løftede underlivet.

Så mit spørgsmål er i bund og grund er om nogen har besøgt hende for nylig og om kan be / afkræfte om det bare var min fantasi der spillede mig et puds.

Fandt lige linket : '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> <--- jeg er nu i tvivl om det er den samme fordi hende her er godt nok i slutningenaf 30erne og har tunge bryster ,og er også på EB , men hende her er i vanløse i et lille privat sted, og tror rent faktisk hun bor der fori mener jeg så der stod jeanett på brevkassen.

Kan være jeg har mixede noget sammen og en ene er jeanette, og jeg synes umiddelbart ikke helt hun ligner hende der også snakkes om i det der topic med teotantra copenhagen - men det er igen svært at se da billedet er sort / hvid - jeg må spørge hende mandag om hun har den hjemmeside eller har haft den men stoppede den.

Redigeret af Massage-testeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...