Hop til indhold
FanBoy

Nogen der har haft besøg af "Selena 24"

Recommended Posts

Guest Angath

Ja, jeg havde hende forbi i fredags. Og hun er eddermandeme en HOT dulle.

Det er ægte billeder.

Eneste downside er, at jeg ikke kunne komme. Men det er ikke usædvanligt for mig ;(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, jeg havde hende forbi i fredags. Og hun er eddermandeme en HOT dulle.

Det er ægte billeder.

Eneste downside er, at jeg ikke kunne komme. Men det er ikke usædvanligt for mig ;(

Hun ser super fræk ud, men jeg vil gerne vide lidt mere om hende. Har du lyst til at skrive en lille anmeldelse om besøget?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Angath

Jeg kan informere jer om at hun ikke kan meget engelsk, så det var lidt svært at forstå hende og

forklare mig. Men i dette her tilfælde havde jeg personligt ikke noget problem, da hun og jeg gik

lige til sagen.

Og om jeg gider at lave en detaljeret anmeldelse? Nej, jeg orker ikke. Sorry ... jeg kan kun sige at

i mine øjne er hun pisselækker og sød. Så lod jeg body language tale og ikke med verbale ord.

Det der er vigtigt for mig er blot, at hendes billeder er ægte.

Og at jeg får den sex jeg har betalt for.

Og det fik jeg ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pool

God lille film hun har linket til

Det ville være super hvis der var nogle flere piger der gjorde det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan informere jer om at hun ikke kan meget engelsk, så det var lidt svært at forstå hende og

forklare mig. Men i dette her tilfælde havde jeg personligt ikke noget problem, da hun og jeg gik

lige til sagen.

Og om jeg gider at lave en detaljeret anmeldelse? Nej, jeg orker ikke. Sorry ... jeg kan kun sige at

i mine øjne er hun pisselækker og sød. Så lod jeg body language tale og ikke med verbale ord.

Det der er vigtigt for mig er blot, at hendes billeder er ægte.

Og at jeg får den sex jeg har betalt for.

Og det fik jeg ...

Jeg er lidt mere til at man kan kommunikere med pigerne, det er lidt svært for mig at få en god oplevelse når pigerne slet ikke ved hvad "Go" eller "Stop" betyder :-)

Men jeg er også til piger hvor prisen stor set er all-inclusive, som der er i dette tilfælde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...