Hop til indhold
Guest Maii Love

Eroguide notifikationsmails

Recommended Posts

Guest Maii Love

Fumlefingeret som jeg er, er jeg kommet til at trykke spam på en notifikationsmail fra EG, hvilket har resulteret i mindre stilhed på min mailkonto.

Jeg har prøvet at slette min mailadresse på EG og skrive den på igen, ændre i indstillinger på min yahookonto og og og, men mine muligheder er begrænset på eroguide, da muligheden for at vælge notifikationer pr mail ikke er tilstede (billed vedlagt). Jeg har også forsøgt at skrive til en fra adminteamet, men jeg var ikke så heldig at få svar.

Jeg har vedlagt et billed af min EG-forside og mine notifikationsside, og nu sidder jeg tilbage med krydsede fingre for en løsning :)

På forhånd tak!

// Maii

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fordi forummet er bygget så smart op og hvis den sender en notits og leverandøren dette tilfælde yahoo får besked om denne mail er spam, så for at undgå at alle yahoo brugre der evt måtte være også ligepludselig får betrgtet mails her fra som spam så slår forummet her selv fra og det er som regel ikke noget der kan deaktiveret af brugeren det er kun admin selv der vil kunne få muligheden for at ændre det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

*mumler noget med at jeg jo har kontaktet dem...*

Tak for et brugbart svar :) Håber virkelig der sidder en fra adminteamet, som ser mit råb om hjælp, og som ikke kan lade være med at hjælpe med at få det ordnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fumlefingeret som jeg er, er jeg kommet til at trykke spam på en notifikationsmail fra EG, hvilket har resulteret i mindre stilhed på min mailkonto.

Jeg har prøvet at slette min mailadresse på EG og skrive den på igen, ændre i indstillinger på min yahookonto og og og, men mine muligheder er begrænset på eroguide, da muligheden for at vælge notifikationer pr mail ikke er tilstede (billed vedlagt). Jeg har også forsøgt at skrive til en fra adminteamet, men jeg var ikke så heldig at få svar.

Jeg har vedlagt et billed af min EG-forside og mine notifikationsside, og nu sidder jeg tilbage med krydsede fingre for en løsning :)

På forhånd tak!

// Maii

Altså du var inde på din Yahoo mail konto, og kom til at trykke spam på en automatisk sendt mail fra E.G.?

Så er det inde på din Yahoo mail, at du skal ind og vælge at mail fra E.G. Ikke er spam alligevel.

Det er mit bud.

Et eller andet sted i din Yahoo mail er der en spam liste, med de mail adresser som du måtte have valgt er spam. Der burde E.G.'s mail stå, og så må man kunne vælge at det ikke er spam alligevel.

Ellers er kan man gå ind under sine p.m. herinde, og der i nederste højre hjørne kan man slå notifikationer til eller fra.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Jamen jamen...?

Og hvordan gør jeg det? Nogen kyndige yahookendere der kan fortælle mig det?

Det er lige før jeg sætter en håndtrold på spil til ham der ordner det...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Den mail som du kom til at definer som spam ligger den stadig i din spam mappe ? Hvis ja kan du så ikke ændre den til ikke at være spam mere. Ved det virker ved gmail. Men det kræver som sagt at du stadig har mailen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Alt er ok ved yahoo, og eroguidemails er ikke under spam.

Som man kan se på billederne, så ligger problemet ved eroguide. Men jeg kan ikke få det til at makke ret, så tror det er korrekt at det er Admin der skal trykke på nogle knapper.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har ret Maii.

 

Som Massage-testeren skriver:

Du er hos Yahoo kommet til at markere en mail fra EG som spam.

Næste gang EG forsøger at sende dig en mail, får de besked om, at den er blevet afvist som spam.

For at undgå at blive kategoriseret som spammer, slår forum-softwaren automatisk yderligere mails fra.

Første gang, det sker, burde du selv kunne slå mails til igen .. anden gang får du den besked, som du viser på billedet, og admin må tage affære.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...