Hop til indhold
Gæst

Smileys

Recommended Posts

Gæst

Hej Admin,

Hvordan kan det være at jeg ikke længere kan bruge smileys i mine indlæg?

Under 'Post options' er bla. en boks med 'Aktiver emoticons', men uanset om der er et flueben eller den er blank, så er hele menuen ovenover min kladde grå. Altså kan jeg ikke bruge smileys, ændre tekststørrelse/-farve/-/skrifttype, indsætte links og alt det andet, der findes i menuen.

På godt gammelt så er det træls. Og jeg skriver fra en ganske almindelig desktop pc, så det har intet med tablet, smartphone eller lign. at gøre.

Mhv (uden smileys)

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg aner ikke hvorfor du ikke kan bruge dem.

 

Har du prøvet at trykke på knappen nede ved siden af svar som hedder brug fuld editor?

Redigeret af oxen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Admin,

Hvordan kan det være at jeg ikke længere kan bruge smileys i mine indlæg?

 

Det er da evident: Der er ikke i paletten af smilies nogen, der er så sure, at de formår at udtrykke din normale sindsstemning. Derfor får du dem ikke frem :lol: :lol: :lol: :lol:.

 

Nå spøg til side: Jeg kunne ikke lade være, da den lå lige til højrebenet.

Men kunne det eventuelt skyldes en manglende opdatering af din programvare eller lignende?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak til Oxen og Louie De Palme for brugbare svar, det vil jeg forsøge selvom jeg synes at det er underligt, at denne funktion ikke virker længere, det har den trods alt gjort i uden problemer i den tid, jeg været medlem.

 

Det er da evident: Der er ikke i paletten af smilies nogen, der er så sure, at de formår at udtrykke din normale sindsstemning. Derfor får du dem ikke frem :lol: :lol: :lol: :lol:.

 

Nå spøg til side: Jeg kunne ikke lade være, da den lå lige til højrebenet.

Men kunne det eventuelt skyldes en manglende opdatering af din programvare eller lignende?

Og BX, tak for dit svar der som mange andre indlæg fra dig er komplet irrelevant og vel mest tjener til at du får endnu et indlæg 'i bogen' så du kan holde Nille stangen selvom han pt skriver 6-8 indlæg dagligt mere end dig, så måske er du truet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak til Oxen og Louie De Palme for brugbare svar, det vil jeg forsøge selvom jeg synes at det er underligt, at denne funktion ikke virker længere, det har den trods alt gjort i uden problemer i den tid, jeg været medlem.

 

Og nu har jeg prøvet den foreslåedne mulighed, og desvære er reultatet stadig 'Gråt'.????/Intet ændret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej,

 

Det var åbenbart et ikon i venstre hjørne, der hedder 'BBCode tilstand', der var hele problemet, så da jeg først havde trykket på det, hjalp det, så nu virker det igen :-P .

Tak for jeres  bidrag. :smile:

 

 

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...