Hop til indhold
Jernsvinet

Kan ikke søge på indlæg fra slettet bruger

Recommended Posts

Jeg ville gerne have søgt på Claires tidligere indlæg, men det kan man åbenbart ikke

 

Slette_bruger_Claire_*   returnerer ingen svar

 

og det finder jeg lidt frustrerende  :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville gerne have søgt på Claires tidligere indlæg, men det kan man åbenbart ikke

 

Slette_bruger_Claire_*   returnerer ingen svar

 

og det finder jeg lidt frustrerende  :???:

 

 

Et specifikt indlæg ?

 

Du kan da bare søge i forummet, og skrive Claire, så kommer alle de tråde hvor hun har skrevet, eller hvor navnet "Claire" er skrevet.

Det er ikke særligt specifikt, men altså... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et specifikt indlæg ?

 

Du kan da bare søge i forummet, og skrive Claire, så kommer alle de tråde hvor hun har skrevet, eller hvor navnet "Claire" er skrevet.

Det er ikke særligt specifikt, men altså... :D

 

Jo, det fungerer da, men du kan ikke se alle tråde, hvor hun har lavet et indlæg - kun de tråde, hvor hun er omtalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, det fungerer da, men du kan ikke se alle tråde, hvor hun har lavet et indlæg - kun de tråde, hvor hun er omtalt.

 

 

Der er vel ingen forskel på resultatet, når jeg søger på det ene profilnavn, eller det andet ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det plejer at være sådan ved de fleste forum software når man sletter en bruger kan man bede om at gøre 2 ting, enten at slette brugerens indlæg helt ( Det plejer man at gøre specielt hvis det er lavet med en bot de indlæg ( spam ) - Og så er der muligheden for at tildele andre brugere til de indlæg, eller brugeren bliver "ubrugelig" som søgefunktion men blot er der for at indlæg hvor f.eks hun har svaret ikke ligepludselig bare ligner en person har snakkket med sig selv.

 

ellers er der også den mulighed hun har bedt om at få fjernet alt der havde noget med hende at gøre for ikke at nogen kan finde hende og evt trævle op i evt fortid -som du åbenbart vil gøre - hvad er det specifik du skal bruge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det var bare en af hendes intelligente udtalelser, jeg gerne ville se igen  :wink:

Ærgerligt for dig, men så er jo godt at du jo pt. har 4364 andre intelligente indlæg, du kan forholde dig til. :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...