Hop til indhold

Pige til strip- og dildoshow ved privat julefrokost?

Featured Replies

Skrevet

Jeg søger en pige, der har lyst til at levere et superfrækt stripshow og efterfølgende vise sig lidt frem i et ekstra show - gerne med lidt legetøj :)

Helst ikke en prof stripper, men gerne en pige fra branchen, som har lyst til denne opgave.

Det er sidst i november til en privat julefrokost for 10-12 velopdragne ungersvende omkring de 30.

Nogen der har gode forslag til hvem jeg kan kontakte?

Skrevet

Hvorfor ikke en professionel? De fleste kan klare det hele incl. legetøj. Er i fedtede? Hvor i landet?

Google "stripper", så skal du bare se.  Og hvis du ønsker tillægsydelser er der nok enkelte af pigerne der er villige for en klækkelig merbetaling.  Men du kan da også prøve at finde en amatør på annoncelight.dk.

God Jul.

PS: Jeg tror ikke på "velopdragne ungersvende omkring de 30".  Og slet ikke til en julefrokost!!!

Skrevet

hej cristinna

annoncering hører til under annoncering. steder og piger må ikke reklamere for sig selv uden for det forum jvf regelsættet.

Redigeret af Kowalski

Skrevet

Tak Christinna, lyder rigtig lovende :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.