Hop til indhold
oxen

Så la da vær, om afsporing og Jante

Recommended Posts

Der er bred enighed om at afsporinger af anmeldelser er upassende. Det er også den holdning Admin og hans skiftende hold af moderatorer har. 

Der bliver spekuleret i at nogle afholder sig fra at anmelde p.g.a. afsporinger, anklager om falske anmeldelser, riddere på cykler o.s.v.

Ligesom der bliver spekuleret i hvor mange af de afgåede moderatorer der er afgået netop p.g.a. fnidder-fnadder i trådene. Herunder afsporinger.

Jeg tror det er en del af dem der er fratrådt af den årsag. Er der nogen der er med på at prøve at holde lidt på Admin og de andre tilbageværende?

 

De her par tråde har kørt de sidste par dage.

 

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Sailer og Line de udmærkede debatører afsporer Fickensteins tråd igen, hvilket de begge har gjort tidligere i samme tråd. De eller andre har sikkert også fået påtaler for det før i samme tråd. 

Hvad er det der gør at man ikke kan lade manden have sine oplevelser eller fantasier i fred?

Personligt nyder jeg at læse historierne, nogle gange mere end andre. 

Hvis man ikke gider læse den tråd, så er det heller ikke svært at lade være med at klikke ind på den. Afsporerne må da kende trådens ordlyd og kan vel undlade at klikke ind, endsige aktivt vælge at skrive i en tråd man øjensynligt foragter. Eller kan de?

For mit vedkommende er jeg fløjtende ligeglad om historierne er sande eller fri fantasi. Det er god underholdning. For mig. 

 

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Alle tråde om Studinebaben Lea er hidtil blevet afsporet. 

Jeg har ikke penge til at betale hende 3.500. Jeg kører heller ikke i Porsche. Jeg har dog ikke noget imod nogle voksne sexkøbere bruger 3.500 kr. i timen på Lea. Tilsyneladende får de fleste en virkelig god oplevelse hos hende. Ligeledes kører jeg heller ikke Porsche, men har ikke noget problem med at andre gør. 

Om Lea er bedre end en klinikpige til 2000 kr. eller en thaipige til 1000 kr. for en time ved jeg ikke. Det er nok individuelt, blandt har det nok også betyder hvad man tænder på. 

The Deep har endog på sin egen pudsige måde proklameret at anmeldelsen er hans egen og alligevel bliver hans Lea tråd mega afsporet. Personligt vil gerne læse flere anmeldelser også fra hans hånd uanset ejerforholdet til anmeldelsen :smile:

M.h.t Lea tråden, så er det blandt andet janteloven der viser sit grimme ansigt. Ligesom Jante viste sig i tiden op til SEM trak stikket. Jante har også vist sig i forhold til Nikita Darling. 

Folk får simpelthen ondt i røven, og ikke på den måde man normalt bliver lidt øm bagi i en købesexverden.

 

Jeg har ikke noget problem i forhold til de nævnte afsporere. De har masser af andre rigtig fine og gode indlæg. Men jeg har et problem med de nævnte afsporinger. De afsporinger i de tråde der er hevet frem her er ret tydelige og afsporingerne desværre mest ret negative i forhold til trådstarters intention. 

Vi kan alle komme til afspore. Det er helt menneskeligt på et internetforum. 

 

Men la da vær!!

...Bare en gang imellem. 

 

Go røv og god weekend :grin:  - og husk det er bare et internetforum det her, livet er derude og påkalder sig også til tider nogen opmærksomhed.

 

Redigeret af oxen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oxen, hvis du lige nærlæser Livs input, så er det vel ikke helt ved siden af?

Uanset om det er fantasi, hvad jeg håber, eller virkelighed.

Er det så iorden at viderebringe det på et sted som EG?

Jeg tager sikkert fejl, men jeg kan ikke forstå at det er afsporing at pointere, når man ikke er enig, der er da noget galt, når man offentliggører oplevelse, som man er sammen med er andet menneske om. I min optik er det totalt nedværdigende!, den måde det er skrevet på - det er min baggrund for at være så meget på tværs overfor vedkommende

Redigeret af sailor

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Oxen, hvis du lige nærlæser Livs input, så er det vel ikke helt ved siden af?

Uanset om det er fantasi, hvad jeg håber, eller virkelighed.

Er det så iorden at viderebringe det på et sted som EG?

Helt enig.... Og så har jeg ikke mere at sige til politibetjentene smil.

Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er bred enighed om at afsporinger af anmeldelser er upassende. Det er også den holdning Admin og hans skiftende hold af moderatorer har.

Der bliver spekuleret i at nogle afholder sig fra at anmelde p.g.a. afsporinger, anklager om falske anmeldelser, riddere på cykler o.s.v.

Ligesom der bliver spekuleret i hvor mange af de afgåede moderatorer der er afgået netop p.g.a. fnidder-fnadder i trådene. Herunder afsporinger.

Jeg tror det er en del af dem der er fratrådt af den årsag. Er der nogen der er med på at prøve at holde lidt på Admin og de andre tilbageværende?

De her par tråde har kørt de sidste par dage.

?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>

Sailer og Line de udmærkede debatører afsporer Fickensteins tråd igen, hvilket de begge har gjort tidligere i samme tråd. De eller andre har sikkert også fået påtaler for det før i samme tråd.

Hvad er det der gør at man ikke kan lade manden have sine oplevelser eller fantasier i fred?

Personligt nyder jeg at læse historierne, nogle gange mere end andre.

Hvis man ikke gider læse den tråd, så er det heller ikke svært at lade være med at klikke ind på den. Afsporerne må da kende trådens ordlyd og kan vel undlade at klikke ind, endsige aktivt vælge at skrive i en tråd man øjensynligt foragter. Eller kan de?

For mit vedkommende er jeg fløjtende ligeglad om historierne er sande eller fri fantasi. Det er god underholdning. For mig.

?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>

Alle tråde om Studinebaben Lea er hidtil blevet afsporet.

Jeg har ikke penge til at betale hende 3.500. Jeg kører heller ikke i Porsche. Jeg har dog ikke noget imod nogle voksne sexkøbere bruger 3.500 kr. i timen på Lea. Tilsyneladende får de fleste en virkelig god oplevelse hos hende. Ligeledes kører jeg heller ikke Porsche, men har ikke noget problem med at andre gør.

Om Lea er bedre end en klinikpige til 2000 kr. eller en thaipige til 1000 kr. for en time ved jeg ikke. Det er nok individuelt, blandt har det nok også betyder hvad man tænder på.

The Deep har endog på sin egen pudsige måde proklameret at anmeldelsen er hans egen og alligevel bliver hans Lea tråd mega afsporet. Personligt vil gerne læse flere anmeldelser også fra hans hånd uanset ejerforholdet til anmeldelsen :smile:

M.h.t Lea tråden, så er det blandt andet janteloven der viser sit grimme ansigt. Ligesom Jante viste sig i tiden op til SEM trak stikket. Jante har også vist sig i forhold til Nikita Darling.

Folk får simpelthen ondt i røven, og ikke på den måde man normalt bliver lidt øm bagi i en købesexverden.

Jeg har ikke noget problem i forhold til de nævnte afsporere. De har masser af andre rigtig fine og gode indlæg. Men jeg har et problem med de nævnte afsporinger. De afsporinger i de tråde der er hevet frem her er ret tydelige og afsporingerne desværre mest ret negative i forhold til trådstarters intention.

Vi kan alle komme til afspore. Det er helt menneskeligt på et internetforum.

Men la da vær!!

...Bare en gang imellem.

Go røv og god weekend :grin: - og husk det er bare et internetforum det her, livet er derude og påkalder sig også til tider nogen opmærksomhed.

Generelt er jeg enig med dig ( ikke at jeg behøver at være det...) men jeg synes prisen for DU føler dig underholdt er for stor i forhold til den diskretion vi alle efterlyser mere af.

Oveni synes jeg måske ikke det helt fair at sætte mig som afsporen over afspore lige i det tilfælde her frem for de der gør det hver gang- flere gange i ugen måneden osv. Det er KUN her jeg ytre mig da jeg finder det usmageligt at ligge det ud herinde hvad private kvinder laver med ham. Det har og er ikke købesex verden vel...?

Når ja der skal jo være noget at diskutere og angribe herinde hver dag ... Sgu ikke noget at sige til man får lange patter af det sted her efterhånden... Men håber du fik luftet ud- det gjorde jeg smil.

Super weekend til dig kh Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Generelt er jeg enig med dig ( ikke at jeg behøver at være det...) men jeg synes prisen for DU føler dig underholdt er for stor i forhold til den diskretion vi alle efterlyser mere af.

Oveni synes jeg måske ikke det helt fair at sætte mig som afsporen over afspore lige i det tilfælde her frem for de der gør det hver gang- flere gange i ugen måneden osv. Det er KUN her jeg ytre mig da jeg finder det usmageligt at ligge det ud herinde hvad private kvinder laver med ham. Det har og er ikke købesex verden vel...?

Når ja der skal jo være noget at diskutere og angribe herinde hver dag ... Sgu ikke noget at sige til man får lange patter af det sted her efterhånden... Men håber du fik luftet ud- det gjorde jeg smil.

Super weekend til dig kh Line

 

Lange patter og politibetjente :-P . Det kan gå hurtigt herinde. Jeg fik luftet ud og er glad for du fik gjort det samme. Du ved godt selv at du ikke er den største afsporer herinde. Hvis du føler dig urimeligt ramt så hermed en undskyldning for det. Du blev midlet, du var ikke målet. 

 

Hvorvidt det er mest rimeligt jeg føler mig underholdt eller om disse måske imaginære kvinders diskretion overholdes er måske et fint emne. Liv er jo reelt den første der direkte bringer det argument direkte på banen i den 13 sider lange tråd. Liv kan som så ofte før meget vel have en pointe. Min pointe er vedholdende at den debat bør man så tage i sin egen tråd. 

Alle de tidligere afsporinger i den tråd har vel handlet om folk der har ondt i røven over Fick's succes på dating markedet eller hans overmåde velfungerende fantasi. Ligesom afsporingerne af Lea-trådene handler om folk der har ondt i røven over at hun tager 3.500 kr. i timen og har glade kunder. SEM var også over markedspris med masser af glade kunder og masser af støj i de mange anmeldelsestråde fordi folk fik ondt i røven.

 

Min spage pointe er bare i relation til afsporingerne. Såvel i de 2 tråde, men særligt i mange anmeldelsestråde helt generelt.

Så lad da vær! Tystna allihop eller lav en tråd under generel debat til formålet :wink:

 

Super weekend til dig Line :grin:

Redigeret af oxen

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Oxen, hvis du lige nærlæser Livs input, så er det vel ikke helt ved siden af?
Uanset om det er fantasi, hvad jeg håber, eller virkelighed.
Er det så iorden at viderebringe det på et sted som EG?

Jeg tager sikkert fejl, men jeg kan ikke forstå at det er afsporing at pointere, når man ikke er enig, der er da noget galt, når man offentliggører oplevelse, som man er sammen med er andet menneske om. I min optik er det totalt nedværdigende!, den måde det er skrevet på - det er min baggrund for at være så meget på tværs overfor vedkommende

 

 

Du har ret. Livs input kan være relevant. Det kan jeg ikke vurdere. Lav en tråd om emnet hvis det skal diskuteres. 

 

Det var ikke min mening at være personlig, men jeg vil gerne svare dig. Din væren på tværs i pågældende tråd synes jeg er upassende. Du har vel kommenteret 5-10 gange i den lange tråd. Vel fortrinvis negative afsporinger som jeg husker det. Du må gerne korrekse mig hvis jeg er forkert på den.

I dine seneste afsporinger er du vist inde på den beskrevne sex er ulækker eller usikker. Jeg synes du skal overveje oprette et emne under general debat til emnet. Det er et udmærket emne som sikkert har været diskuteret før.

Generelt synes jeg man skal oprette et nyt emne under generel debat når et nyt emne skal diskuteres. 

 

Politibetjent (Tak Line :-P ) eller ej, så er det Admin og moderationens linie, at nye emner skal oprettes under generel debat istedet for at afspore igangværende emner. Den linie må man da forsøge at følge når man debatterer herinde ellers er min holdning det er uforskammet over for moderationen. Moderationen spilder jo mega meget tid på debattører der ikke kan finde ud af at følge anvisningerne om afsporing. 

 

Sailor du er langt fra den værste til at afspore herinde. Nogle kompatenter og brokkehoveder kan man undre sig over stadig er herinde ;)

 

God dag til alle. SMIL som Line ville sig :grin:  

 

Redigeret af oxen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uden at ville lave en afsporing, så er det nok menneskeligt sådan at man synes at ens egne bidrag er umådeligt relevante, vittige og indsigtsfulde, hvorimod de fleste andres er irrelevante (med mindre de er enige ).

Det er nok også forklaringen bag at de der afsporer tager det så ilde op når de konfronteres med det faktum.

Man kunne ønske at alle havde en "vi venter lige 10 minutter og gennemlæser en gang til" knap -også med de ligegyldige indholdsløse chit-chat indlæg , men så ville det muligvis også blive kedeligt.

Vi må nok bare (ulykkeligvis) se i øjnene at fænomenet afsporing er kommet for at blive - ærgerligt nok. Men derudover forstår jeg godt din pointe med at vi det mindste kan prøve at indføre lidt selvjustits.

Personligt kan jeg bedre leve med afsporinger i general debat og hyggesnak end i anmelderne, og det er da også min opfattelse at admin skrider hurtigere ind i de sektioner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg må så sige, at jeg har svært ved at forstå, hvorfor der evig og altid skal skriges op omkring "afsporinger", som om det er noget fanden har skabt. Så længe de enkelte parter formål at skrive respektfuldt betragter jeg det mere som udvikling af en tråd end sabotage.

 

Har man behov for at pudse egen glorie, kan man vel også bare skrive om nogle emner, hvor man fremhæver sig selv, uden samtidigt at udstille andre. :)

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må så sige, at jeg har svært ved at forstå, hvorfor der evig og altid skal skriges op omkring "afsporinger", som om det er noget fanden har skabt. Så længe de enkelte parter formål at skrive respektfuldt betragter jeg det mere som udvikling af en tråd end sabotage.

 

Har man behov for at pudse egen glorie, kan man vel også bare skrive om nogle emner, hvor man fremhæver sig selv, uden samtidigt at udstille andre. :)

 

 

Det er et udmærket synspunkt, helt enig er jeg ikke

Jeg vil gerne understrege at understående synspunkter er generelle og ikke vedrører de 2 brugere der indgik i de eksempler jeg brugte. Jeg synes som udgangspunkt heller ikke man skal udstille andre. 

 

Foregår afsporingen positivt og respektfuld f.eks. som ping-pong med et glimt i øjet, så er jeg enig i det mange gange er en rigtig god udvikling af en tråd. Det sker jo tit. I tysklandsforum praktiserer vi det en del. Afsporing med glimt i øjet der gør at alle bliver lidt klogere end før og samtidig bliver godt underholdt. 

Det er de negative afsporinger jeg bliver feed up med nogle gange. De tråde hvor folk bevidst afsporer negativt, nedgør andre brugere og hvor disse bruger selvsagt svarer dobbelt negativt tilbage. Det ender så ofte i mudderkastning.

 

Jeg synes afsporingen af de nævnte tråde var negativ mere end positiv, derfor mit indlæg.  Jeg ser disse negative afsporinger som noget fanden har skabt for at bruge dit udtryk og spild af tid for moderatorer og brugere. Samtidig kan det drive gode sexkøbere og GP'ere til at trække stikket og slette deres bruger her på siden eller få dem til at stoppe med at skrive så meget eller helt stoppe med at anmelde. 

Som Heine er inde på er der sikkert mere rum til afsporinger i generel debat og under hyggesnak end der er under anmeldelser. Det er fint for mig, men må være moderatorerne må styre hvilket råderum der er for afsporinger. Som brugere synes jeg vi til gengæld må rette os efter de retningslinjer om afsporinger der bliver mejslet i granit fra moderatorerne gang på gang. Jeg synes moderatorerne har meldt klart ud de seneste dage om hvad de mener om afsporinger. 

 

Og det er ok, jeg behøver ikke hjælpe med at pudse min glorie, det klarer jeg fint selv :wink:  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er et udmærket synspunkt, helt enig er jeg ikke

Jeg vil gerne understrege at understående synspunkter er generelle og ikke vedrører de 2 brugere der indgik i de eksempler jeg brugte. Jeg synes som udgangspunkt heller ikke man skal udstille andre. 

 

Foregår afsporingen positivt og respektfuld f.eks. som ping-pong med et glimt i øjet, så er jeg enig i det mange gange er en rigtig god udvikling af en tråd. Det sker jo tit. I tysklandsforum praktiserer vi det en del. Afsporing med glimt i øjet der gør at alle bliver lidt klogere end før og samtidig bliver godt underholdt. 

Det er de negative afsporinger jeg bliver feed up med nogle gange. De tråde hvor folk bevidst afsporer negativt, nedgør andre brugere og hvor disse bruger selvsagt svarer dobbelt negativt tilbage. Det ender så ofte i mudderkastning.

 

Jeg synes afsporingen af de nævnte tråde var negativ mere end positiv, derfor mit indlæg.  Jeg ser disse negative afsporinger som noget fanden har skabt for at bruge dit udtryk og spild af tid for moderatorer og brugere. Samtidig kan det drive gode sexkøbere og GP'ere til at trække stikket og slette deres bruger her på siden eller få dem til at stoppe med at skrive så meget eller helt stoppe med at anmelde. 

Som Heine er inde på er der sikkert mere rum til afsporinger i generel debat og under hyggesnak end der er under anmeldelser. Det er fint for mig, men må være moderatorerne må styre hvilket råderum der er for afsporinger. Som brugere synes jeg vi til gengæld må rette os efter de retningslinjer om afsporinger der bliver mejslet i granit fra moderatorerne gang på gang. Jeg synes moderatorerne har meldt klart ud de seneste dage om hvad de mener om afsporinger. 

 

Og det er ok, jeg behøver ikke hjælpe med at pudse min glorie, det klarer jeg fint selv :wink:  :P

veltalt oxen!!

de her negative afsporinger som sailor,line 0g bx gentagende gange er kommet med i min tråd om dating tips og beretninger,jeg ser det jo som en bevidst provokation.

Undre mig også, at en afsporing kommer fra en glædespige,som glædespige burde man vel holde sig for god til,at bevidst sabotere og provokere i andre tråde.

 

Som du skriver ,brugerne bør rette sig efter de retningslinjer som moderatorerne udstikker… fick

Redigeret af Fick

Del dette indlæg


Link til indlæg

veltalt oxen!!

de her negative afsporinger som sailor,line 0g bx gentagende gange er kommet med i min tråd om dating tips og beretninger,jeg ser det jo som en bevidst provokation.

Undre mig også, at en afsporing kommer fra en glædespige,som glædespige burde man vel holde sig for god til,at bevidst sabotere og provokere i andre tråde.

 

Som du skriver ,brugerne bør rette sig efter de retningslinjer som moderatorerne udstikker… fick

Enig, din tråd blev afsporet derfor var den et oplagt eksempel til min tråd om afsporing. De øvrige personangreb og lignende du laver herinde i andre tråde må du selv stå på mål for. Det ønsker jeg ikke at gøre. Men hvis du skruer lidt ned for charmen i de andre tråde kan du blive her længere denne gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig, din tråd blev afsporet derfor var den et oplagt eksempel til min tråd om afsporing. De øvrige personangreb og lignende du laver herinde i andre tråde må du selv stå på mål for. Det ønsker jeg ikke at gøre. Men hvis du skruer lidt ned for charmen i de andre tråde kan du blive her længere denne gang.

Nu kan jeg jo blive her lige så længe jeg gider,Fickenstein valgte selv at gå og har aldrig fået så,meget som et advarselspoint.

 

Læser man min tråd igennem,kan man jo også se ,at det ikke er mig der starter balladen ,men de samme 2-3 gamle gifte mænd,som intet aner om dating.

 

Har du iøvrigt overvejet at blive moderator Oxen,men din velskrevenhed og sans for retfærdighed,ville du jo være et oplagt valg…fick

Redigeret af Fick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...