Hop til indhold
Pizzamand

Jeg har fundet danmarks største bordel

Recommended Posts

Hørte engang om en etværelses i Århus hvor der boede en somalisk familie på 10-12 stykker. Folk er sgu kreative nu til dags.

Ku være ret syret hvis man lavede et koncept, med at proppe så mange GP´er og købere ind i et rum. Altså hvor det var selve konceptet så mange kroppe som muligt på så lidt plads som muligt. Jeg kunne da godt tænke mig at prøve det, omend det nok ville blive lidt akavet :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hørte engang om en etværelses i Århus hvor der boede en somalisk familie på 10-12 stykker. Folk er sgu kreative nu til dags.

Ku være ret syret hvis man lavede et koncept, med at proppe så mange GP´er og købere ind i et rum. Altså hvor det var selve konceptet så mange kroppe som muligt på så lidt plads som muligt. Jeg kunne da godt tænke mig at prøve det, omend det nok ville blive lidt akavet :oops:

 

Det minder mig om den gamle vittighed om hvor mange jøder der kunne være i en folkevogn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

he he Pizzamand. Udover de er 28 piger har de også våde kyser på. Det lyder altså godtnok frækt :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Ku være ret syret hvis man lavede et koncept, med at proppe så mange GP´er og købere ind i et rum. Altså hvor det var selve konceptet så mange kroppe som muligt på så lidt plads som muligt. Jeg kunne da godt tænke mig at prøve det, omend det nok ville blive lidt akavet :oops:

Det ville blive mægtig akavet, den dag de glemte at kaste en GP'er derind.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...