Hop til indhold
Borende X

Et ?

Recommended Posts

Ja, spørgsmålstegnet i overskriften skulle egentlig vække til lidt nysgerrighed til det ukendte.

 

Sådan er det desværre nok ikke, da emnet som indiceret er gedulgt og ikke på forhånd annonceret. Mit ærinde her er at appellere til lidt mere tydelige overskrifter på nye indlæg, særligt efterlysningerne, så man bedre kan orientere sig.

 

EG er efterhånden blevet til et ret stort foretagende. Heldigvis da.

 

Men med succes følger også svagheder. 

 

Jeg har længe givet udtryk for, at jeg ikke længere magter at læse alt, hvad ellers velmenende brugere skriver på EG.

Jeg har således for længst opgivet specielle fora uden for min normale radar.

 

Når jeg alligevel til tider kommenterer i disse fora, er det kun fordi, jeg når ind til dem via "nye indlæg" og her sorterer jeg også ud fra, hvad der måtte have interesse.

 

Så for nye som gamle brugere kan jeg kun opfordre til, at man finder en fængende eller pasende overskrift til nærmere angivelse af indholdet.

 

Den med "kender I hende her" dur altså ikke. Jeg springer den slags over, og det er vel ikke trådstarters hensigt?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

To for 1 ko ?

Er der nu så mange som ikke kan finde ud af det, eller springer det bare i øjnene?

Jeg er selv stoppet med at skrive i den slags efterlysninger osv., "man" har læst med herinde i 6 måneder, men kan ikke lave en ordentlig efterlysning... Det lyder tosset i mine ører. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, spørgsmålstegnet i overskriften skulle egentlig vække til lidt nysgerrighed til det ukendte.

 

Sådan er det desværre nok ikke, da emnet som indiceret er gedulgt og ikke på forhånd annonceret. Mit ærinde her er at appellere til lidt mere tydelige overskrifter på nye indlæg, særligt efterlysningerne, så man bedre kan orientere sig.

 

EG er efterhånden blevet til et ret stort foretagende. Heldigvis da.

 

Men med succes følger også svagheder. 

 

Jeg har længe givet udtryk for, at jeg ikke længere magter at læse alt, hvad ellers velmenende brugere skriver på EG.

Jeg har således for længst opgivet specielle fora uden for min normale radar.

 

Når jeg alligevel til tider kommenterer i disse fora, er det kun fordi, jeg når ind til dem via "nye indlæg" og her sorterer jeg også ud fra, hvad der måtte have interesse.

 

Så for nye som gamle brugere kan jeg kun opfordre til, at man finder en fængende eller pasende overskrift til nærmere angivelse af indholdet.

 

Den med "kender I hende her" dur altså ikke. Jeg springer den slags over, og det er vel ikke trådstarters hensigt?

Kære Bx

 

- I agree with you

 

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...