Hop til indhold
Jambajamba

Tiffany den frækkert!!!

Recommended Posts

Tiffany virker i min smag meget slank på billederne (de rigtige billeder). Er hun lidt mere buttet i virkeligheden end på billederne? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det er ikke hende på billederne, men det er vidst også det eneste negative der er at sige.

Hun knepper og sutter som en drøm. Næste gang jeg er i odense så skal hun helt sikkert kneppes igen. Og jeg lærte lektien sidste gang, det er at ANAL skal ikke spares væk. Mums en røv der tigger om pik

Redigeret af Leecher

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Nej det er ikke hende på billederne, men det er vidst også det eneste negative der er at sige.

Hun knepper og sutter som en drøm. Næste gang jeg er i odense så skal hun helt sikkert kneppes igen. Og jeg lærte lektien sidste gang, det er at ANAL skal ikke spares væk. Mums en røv der tigger om pik

Ok...men hvis det ikke er hende på billederne hvorfor så skrive

at: Billederne er af mig 100%

Helt sikkert et besøg værd, men at oplyse falskhed...fishy

Del dette indlæg


Link til indlæg

I LIKE YOU ASPASSION, BECAUSE YOU ARE VERY INTELIGENT MAN... 

 

Må hvis hellere komme afsted og give Tifany en ordenlig omgang, som hun råber af mig.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt svar Tiffany det er vel en mands pligt at havde været i bad inden man besøger en smuk og dejlig pige som dig jeg glæder mig meget til at skulle besøge dig igen når pengene er til det.

You are 1 off a kind.

tak søde, jeg kan accepterer en god sandhed men ikke løgn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

 

 

kæmpe respekt til dig Tifany.... :-P  :-P

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må undskylde, fordi jeg brugte billeder der ikke var min,på grund af personlige årsager, men nu det kan jeg godt og her er mine ægte billeder.

Der var du Tifany din frækkert ;-).

Mørk choko frækkert. Drenge hvis i tænder på afropiger så er Tifany the real deal.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må undskylde, fordi jeg brugte billeder der ikke var min,på grund af  personlige årsager, men nu det kan jeg godt og her er mine ægte billeder.

 

Now I recognize you :-P

 

Kom afsted drenge, hun er efter min mening noget af det frækkeste vi har oplevet i Odense meget længe .

Redigeret af asspassion

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig med asspassion. Tiffany er fantastisk!

Havde desværre ikke helt tid til at nyde hende ved mit første besøg (jeg har et job, der kan gøre det svært for mig at "slappe af"), men ser frem til næste visit! Der var desværre optaget sidst jeg prøvede, men regner med at komme på visit en af dagene!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tiffany er vist ikke kommet tilbage fra ferie, endnu

Eller der nogen der ved lidt om det??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi stedet i går aftes ved 22tiden, det er stadig en sød pige fra Sydafrika.

Hun vidste ikke noget om Tifany, og hvornår hun kom tilbage fra Brasilien

Del dette indlæg


Link til indlæg

CUPIDO - Hun har sagt til mig, hun skulle starte et andet sted på skt. jørgensgade .. Mere sagde hun ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ser jeg lige, at den skønne kvinde er på arbejde i Brøndby, så skulle sjællandere få lyst til at prøve hende, sp er der mulighed :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen, som ved hvornår denne fantastiske skønhed kommer tilbage til Odense? Jeg trænger så meget til at besøge hende :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kom Tiffany til Fyn igen. Denne gang i Svendborg, så jeg måtte jo køre turen derned. Jeg lavede en aftale med hende for et par dage siden i går gik det løs :) Hun har været savnet, så denne gang tog jeg altså en halv time og nøj for en lækker omgang!

Vi startede ud med at ligge og varme lidt op, men hun fik hurtigt mine underbukser af og ville sutte mig. På med gummi. Vi kender hinanden så godt efterhånden, så den sad lige i skabet :) Hun kravlede op og gav mig et fantastisk ridt, hvor jeg bare havde den skønneste udsigt til herlighederne. Jeg fik hende om på ryggen og stak den tilbage i munden på hende, inden den lige var mellem brysterne på hende, for så at trænge op i hende igen. Hun har så skøn en mis :)

Helt igennem en skøn oplevelse med en skøn kvinde, som bare bliver bedre for hver gang man ser hende. Jeg gik derfra yderst opløftet og afslappet, så nu kan jeg lidt igen efter en god dosis Tiffany :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den 2. maj skulle hun være tilbage i Odense igen. Jeg ringede tidligere i dag, da hun efterhånden har været væk længe. Men nu er ventetiden snart ovre :)

Jeg ser i hvert fald frem til at besøge hende igen - og på den nye og mere diskrete adresse.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...