Kinky 60 Skrevet 30. Oktober, 2014 (edited) Jeg havde i dag mit 2. besøg hos Anna. Mage til sød og dejlig pige skal man lede længe efter. Anna kan virkelig få en til at glemme at man betaler for tiden sammen med hende. Hun giver en fin massage og supplerer gerne med ekstraydelser. Jeg har ofte problemer med potensen, men sammen med Anna går det rigtig fint. Søger du en varm oplevelse sammen med en thaipiger kan jeg på det varmeste anbefale Anna. http://123thaimassage.dk Redigeret 30. Oktober, 2014 af Kinky 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest djaj Skrevet 30. Oktober, 2014 Hvad koster det ? Og hvad fik du helt nøjagtigt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 541 Skrevet 30. Oktober, 2014 hejsa. Ja hun er en dejlig pige, man går altid glad derfra VH Jeg havde i dag mit 2. besøg hos Anna. Mage til sød og dejlig pige skal man lede længe efter. Anna kan virkelig få en til at glemme at man betaler for tiden sammen med hende. Hun giver en fin massage og supplerer gerne med ekstraydelser. Jeg har ofte problemer med potensen, men sammen med Anna går det rigtig fint. Søger du en varm oplevelse sammen med en thaipiger kan jeg på det varmeste anbefale Anna.http://123thaimassage.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
medlem 9 Skrevet 21. November, 2014 kan man få body2body der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 541 Skrevet 21. November, 2014 Hejsa. Jep. VH kan man få body2body der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fynbofidus 4 Skrevet 6. December, 2014 Nogen der ved om 123 thai har lukket? Jeg har prøvet at sende forespørgsel på hjemmesiden+mail for flere dage siden samt ringet til deres tlf hvor jeg bare får en tlf-svarer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 717 Skrevet 6. December, 2014 De er ikke lukket. men Ae er på ferie i Thailand i øjeblikket som det har fremgået andetsteds. Har du prøvet at lægge besked på telefonsvareren eller SMS? De kan jo ikke tage telefonen når de er optaget af kunder. Men deres kundeservice kan nok ikke ligefrem kaldes imponerende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cosmer322 11 Skrevet 14. Januar, 2015 På mig virker det som om stedet er lukket. Der ser helt sort ud derinde når man går forbi og der er ikke nogen abonnement på nummeret når man ringer. Så spørgsmålet er nu - hvor man man så træffe Anna og Ae? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 541 Skrevet 14. Januar, 2015 Hejsa. De er der skam stadig, var hos Anna i sidste uge . Men rigtigt de har lidt problemer med telefonen... VH På mig virker det som om stedet er lukket. Der ser helt sort ud derinde når man går forbi og der er ikke nogen abonnement på nummeret når man ringer. Så spørgsmålet er nu - hvor man man så træffe Anna og Ae? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
golf 6 1 Skrevet 22. Februar, 2015 Nogle der ved om 123 er lukket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 541 Skrevet 22. Februar, 2015 Hejsa. Nej det tror jeg ikke, jeg var på besøg i tirsdags , tak for hyggelig dejlig time Anna . Men har hørt de måske lukker en kort periode til april da de alle er i Thailand, men spørg dem hvis du vil være sikker på hvornår ... VH Nogle der ved om 123 er lukket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 26. Februar, 2015 Besøgte stedet torsdag kl, 17.15. der var åbent, men pigerne var klædt om til festtøj. D skulle til fest kl 18 og havde lukket tidligt. normal lukkes der kl. 19. Jo så der er åbent Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg