Hop til indhold

Recommended Posts

Var på besøg forleden hos Kizzermis i Holdsted. Havde skrevet lidt med hende inden, og allerede dér blev min interessse vagt. Ved ankomst blev alle forventninger indfriet til fulde, og mere til. Utrolig imødekommende, smilende og dejlig fræk på en charmerende måde. Og er man til en kvinde i hendes bedste alder med dejlige bløde former de rigtige steder, så får man en rigtig dejlig oplevelse - med garanti!

Hun skriver godt nok hun er 46 år. Men man kan rolig trække 8-10 år fra når man ser og mærker hendes krop - en lækker kvinde ganske enkelt. Hun er rigtig god til det hun laver og det mærkes tydeligt - fed sex-oplevelse. Man bliver sendt ordenligt ud af døren, og det giver absolut lyst til at komme tilbage. Og det er lige hvad jeg gør  :wink:

 

Ja, megen ros.....men det er absolut på sin plads i dét her tilfælde  :smile:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg vil ¨give Big3lover, helt klar i hans anmeldelse af Kizzermis, at hun er er en af dejligste piger som giver en oplevelse ud over det,   som man forventer af en af en glædespige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende flere gange senest idag.... Jeg var sidste kunde idag og hun havde som altid god tid til mig.  Som altid blev jeg godt modtaget og allerede efter første gang kunne hun genkende mig og hende glemmer man altså ikke lige med det samme.

Man bliver budt velkommen med et smil og et dybt vådt kys hvad kan man forlange mere...  Der er mulighed for et bad, for åben dør naturligvis for Kizzermis kan helt tydeligt godt lide at kigge ind I badet og se hvad der venter. 

Derefter kan man få en rigtig god slikketur som hun er virkelig god til og hun går virkelig til sagen med dybde og sensuel øjenkontakt.

 

Hvis man er heldig kan man få hende til at få utallige sprøjteorgasmer som man har svært ved at tro hun faker :-) OG hvis hun gør er hun dælme god til det.

Jeg er 100 procent sikker på at komme igen og kan næsten ikke vente med at besøge hende igen.  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Otto

Nej det er ikke hende

Kizzermis er helt klart et besøg vær

Personligt skal jeg snart besøg hende igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kizzermis er en voksen rødhåret kvinde, der ved hvad en mand vil have *SF*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men 2.000 kr. for 1 time......er hun virkelig så meget værd ?

Jeg har aldrig besøgt hende, så jeg kan ikke udtale mig om det, men jeg er nok af den lidt mere prisbevidste type, og der er jo masser af dejlige damer der kun tager fra 1.000 til 1.400 kr. pr. time.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Otto

Pris og kvalitet hænger normalt sammen

Jeg har somsagt ik noget at klage over de gange jeg har været på besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja 2000 kr er måske en sjat, men så får du med garanti også en oplevelse som sidder i dig resten af livet. Hun er mega dejlig på alle måder :-)

Der er lidt som at skive 1 X 2 på tipskuponen.....Sikker gevinst ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu læst med her på siden et stykke tid, men vil nu gerne selv skrive lidt om mit besøg hos Kizzermis.

Jeg fik bestilt tid pr. sms, og fik en tid torsdag morgen  (i sidste uge). Vi havde ligeledes pr. sms aftalt hvad der skulle ske, og

da jeg ankommer, står hun klar i døren. Jeg kommer indenfor og bliver modtaget med et lækkert kys. Selve akten vil jeg ikke gå i detaljer med, men lad mig bare sige

at der blev suttet og sprøjtet, til den store guldmedalje. Jeg har aldrig oplevet sprøjteorgasmer før, men hun kan få de vådeste orgasmer.

Kizzermis er fantastisk at besøge, og hun er den eneste GP jeg har besøgt mere end en gang (3 gange nu) og vil helt sikkert besøge hende igen.

Så Kizzermis, tak for en super oplevelse. 

Hilsen "lureren"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du er til en RIGTIG KVINDE, kan jeg stærkt anbefales at besøge Kizzermis. 

Hun er en DEJLIG, LÆKKER, SKØN, FANTASTISK, VIDUNDERLIG & FRÆK kvinde. Du møder en glad, smilende, sød & behagelig kvinde, der er nem at snakke med.

Hun kan sit kram & ved hvad det drejer sig om. er til både det blide & det hårde & HUN KAN DET. Hun kan lide det hun laver, man FØLER sig VELKOMMEN. Man FØLER at man er VERDENS BEDSTE ELSKER eller SLAVE.

Når man går derfra er det med en DEJLIG, SKØN & LÆKKER følelse i kroppen, man er GLAD,SMILENDE & TILFREDS, ja man SVÆVER på en LYSERØD SKY.

Hun er bare RIGTIG, RIGTIG GOD. KIZZERMIS besøger jeg helt sikkert igen flere gange.

Hilsen & FRÆKKE TANKER Den GLADE mand Per.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er man til modne kvinder med en dejlig solbrun kulør samt store bryster, er kizzermis ikke til at komme uden om.

Har besøgt hende til lidt dominans, så det kan hun også. Hun får de vildeste sprøjte orgasmer, hvis man er til det.. Super sød og nem at snakke med, så er man lidt nervøs får hun hurtigt en til at slappe af.

Stor anbefaling her fra, hun er helt igennem en fantastisk oplevelse.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...