Hop til indhold
kurtjo

Jesly - ikke helt det jeg troede

Recommended Posts

Trænge til noget kvindelig selskab  for nogle dage siden, og kiggede så på nettet hvor jeg fandt en flot pige, en rigtig lækker tøs.

Det var lidt besværligt med adresse, ført en adresse i modstående blok, så anden opgangsnummer og endeligt rette nummer. Jesli viser sig at være en pige der måske husker et par år forkert, hun er måske lidt ældre end hun skriver.

Mulat var ikke den første tanke der slog mig da jeg så hende, huden var noget mørkere, og naturen levede ikke op til foto.

http://side6.dk/resultatside/?q=jesly

Der er mindst 1 pige mere på samme adresse , men hende måtte jeg ikke se. Spartansk sted og spartansk mekanisk behandling, et sted/pige som jeg ikke besøger igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der for et par dage siden. Hun er rigtig sød. Det er bare ikke hende på billederne. Genkender ikke det med mekanisk. Prissætning en er lidt skæv, opad. Men hun har en god krop og gennemfører alle øvelserne med fuldt engagement!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der for et par dage siden. Hun er rigtig sød. Det er bare ikke hende på billederne. Genkender ikke det med mekanisk. Prissætning en er lidt skæv, opad. Men hun har en god krop og gennemfører alle øvelserne med fuldt engagement!

 

Kan du uddybe hvordan hun så ser ud?

Del dette indlæg


Link til indlæg

?q=6357Jeg har besøgt Jesly da hun var i nordjylland, og det var ganske rigtigt en anden pige end billederne, men det var da en forbedring.Hun var en usædvanlig flot pige,hvilket jeg fortalte hende, og billederne blev senere ændret til billeder af hende.

ved ikke hvor hun er nu, men jeg ville klart besøge hende igen.Fantastisk krop og en dejlig personlighed.Så hvis nogen ved hvor hun er så giv endelig besked

Redigeret af thorxr

Del dette indlæg


Link til indlæg
kurtjo skrev, den 30/10/2014 18.08.35:
kurtjo skrev, den 30/10/2014 18.08.35:

Spartansk sted og spartansk mekanisk behandling, et sted/pige som jeg ikke besøger igen.

 

 

ErnieT skrev, den 1/11/2014 20.36.05:

Og hvordan var din oplevelse med Jesly? Ahemm.. ;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...