Hop til indhold
Munken

Randersvej 7 8200 Aarhus N.

Recommended Posts

Er der nogen der har prøvet det sted?

Kan få mere end massage?

De har ligget der længe men har ikke nogen hjemmeside eller reklame!

Hilsen Munken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

var forbi forlede, ja der er fuld pakke ved en af pigerne.

standart pris.

prøvemanden

Kan du beskrive pigen lidt mere. Alder size og oplevelse

Venligst 8000

PS har været der engang men havde pludselig ikke penge nok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gammel tråd - men here goes: 

De to kvinder, der hyppigst er der, er hvad man kunne kalde i den "modne ende". 40-50 år, vil jeg skyde på. Flinke og rare kvinder, men ikke model-unge/-smukke.

Begge giver fuld pakke, hvis det er det, man ønsker. Massagen alene er dog også ganske kompetent, uden at være fremragende. Som så mange andre thai-steder er det kemien, der afgør rigtigt meget.

 

Ind imellem er der yngre kvinder. Er kun blevet "æltet" af en af dem en enkelt gang. Glimrende massage, men ingen yderligere kemi, så det blev ved det. 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opdageren

Havde under Efterlysninger set at der var kommet en ny petit pige, Ginny, på Randersvej 7, og tog derfor derhen i går. Jeg blev ikke skuffet.

Ginny er måske sidst i tyverne og har den fineste, lille thaipigekrop, jeg har set - og mærket :-) - i lang tid. Helt fantastisk numse ;-) . Jeg fik en times dejlig gensidig massage hvor vi begge var nøgne med elementer af body2body og fik lov til at afslutte med et skønt blowjob med kondom. Ginny var heller ikke bange for at lege en smule med bagindgangen, og det giver sgu lige orgasmen et ekstra twist. Kemien var super; det lykkedes også at tænde Ginny og hele seancen var præget af nærvær og gensidig respekt. Lige præcist hvad jeg trængte til, for 700 kroner, så tak for det! Så hermed en anbefaling. Ejeren/bestyreren sagde i øvrigt på vej ud, at hun også har to andre unge piger for tiden. Ærgerligt at man ikke vandt i det dér amerikanske lotteri :-)

 

Redigeret af Opdageren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...