Hop til indhold

Recommended Posts

Det er ikke første gang, at jeg besøger stedet og nok ikke sidste gang. I denne omgang var det hos den skønne Kia. Kia er utrolig smuk og med en meget fast krop, umiddelbart er hun nok omkring de 22-24 år. Hun er utrolig sød, og faktisk lidt genert.

 

Når det er sagt,så kan man mærke at hun er forholdvis ny i branchen, på kanten til at måske være lidt for professionel(mest i starten - dog ændrede det sig mod enden). Altså med manglende nærvær. Hendes blow er ret godt, men ikke noget exceptionelt(der skal man have fat i Cindy derfra :-) ) Hendes sex middelmodigt, men hendes kønne krop og ansigt kompensere for det.

 

Minus: 

Du må ikke give hende finger.

For dyrt at få superfransk efter min smag, men det gælder alle pigerne i huset. 

 

Stedet: ideelt. da det er anonymt og ok pænt indenfor. 

 

Konklusion:

Kommer jeg igen, den kvinde er så smuk. Så det gør jeg nok, men det er ikke første valg. Men hun var uden tvivl pengene værd. Så hvis du gerne vil knalde en superlækker ung tøs, til en fornuftig pris, så er hun et besøg værd. 

 

Kia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har været på listen over piger hos Mansiongirls i minimum 2 år, så hun kan da ikke være "forholdsvis ny". :)

 

Har ikke besøgt hende, men hun ser da sprød ud..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har været på listen over piger hos Mansiongirls i minimum 2 år, så hun kan da ikke være "forholdsvis ny". :)

 

Har ikke besøgt hende, men hun ser da sprød ud..

 

Derfra ordet forholdsvis :-) Nogle af kvinderne i branchen har jo været i branchen i over 10 år... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...