Hop til indhold
deralte

ÅLBORG/ MOU SEXET storbarmet blondine.

Recommended Posts

Denne annonce http://side6.dk/resultatside/?q=blondie lokkede mig til at ringe til skønheden. I telefonen garanterede hun, at det var ægte og nye fotos af hende. Lækker det er kvinden på billederne. Det kan der næppe være to meninger om, så jeg aftalte en tid med damen. Jeg fik en vej opgivet og blev bedt om at ringe igen, når jeg havde 10 minutter tilbage af turen.

Vel ankommet til det mest diskrete sted, jeg nogensinde har besøgt - et sommerhus på en koteletgrund med høje træer omkring, blev jeg lukket ind af skønheden. Det var altså ikke hende på nettet, men hun var absolut dejlig, så jeg gik heldigvis ind, da hun åbnede døren for mig.

Det var en ung portugisisk kvinde, som talte et udmærket engelsk, og som gav en dejlig gfe-lignende oplevelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blond portugiser. Det må høre til sjældenhederne. 

 

Billederne er tydeligvis ikke alene falske, men også stærkt minipulerede, så de gir' ikke noget brugbart imo.

 

 

DerAlte kan du kommentere på de oplyste data som alder, højde, vægt etc.

Ansigtet er det normalt, kønt eller modelsmukt ?

 

Mange tak:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Chatname.

Jeg skal forsøge, at være så objektiv som muligt. Måske farves min erindring af, at jeg havde en god oplevelse.

Alder - i 20érne

Højde - omkring 175

Ansigt . normalt pænt

Vægt - 60 - 65

 

Når jeg ser ovenstående, er det da ret intetsigende. Det beskriver en almindelig pæn kvinde på mellem 20 og 30 år, så det siger vel ikke ret meget. Det jeg husker var en sød og imødekommende kvinde. Det var min oplevelse.

Jeg garanterer ikke, at du får den samme oplevelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...