Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har jo tidligere efterspurgt lækre piger i lækre omgivelser, og når man så får det, ovenikøbet til en fornuftig pris, så må jeg da lige orientere andre interesserede om det.

Jeg har desperat søgt efter noget der kan fylde hullet efter en anden pige, som jeg IKKE tidligere har omtalt og nu er et overstået kapitel, og det gav mig denne gang to muligheder:

Magdalena og Cristina.

Magdalena har tidligere været positivt omtalt herinde før, men nysgerrigheden ved det ukendte ledte mig til Cristina først. Da jeg mødte hende var det mere af det samme: Et ringe værelse og en pige, der på ingen måde svarede til billederne. Sød pige, men nej tak til fakes. Bliv væk og lad os hermed lave en statement. Der var desuden mandesnak fra det tilstødende værelse i lejligheden, hvilket er totalt no-go og klamt. Stakkels pige :sad:

Derfor måtte jeg tilbage til Magdalena, og det fortryder jeg ikke.

Hun hentede mig selv ved døren, da dørtelefonen var i uorden, men hold da op for et syn. Smilende, godt skåret (slank med pasende former, not skinny), venlig og imødekommende. Hun fulgte mig op. Da vi havde aftalt "pakken", hvor der var et godt udvalg på hylderne ('no anal' var vist den eneste begrænsning, men det er heller min favorit), bad hun mig ligge "gaven" til hende på bordet. Afslappet stemning (den lå der også da jeg gik). Priserne kan I selv se.

Hun smed overfrakken og uden tøj ser hun også godt ud. Kroppen er i top, og ansigtet er charmerende. Hendes attributter er hjulpet på vej og er lidt divergerende i størrelse, men berøringsvenlige, og det tænder egentligt bare mig endnu mere. Samtidigt er lejligheden, hun betjener sig af i top. Stilig, ren, godt beliggende, neutral indgang og ikke mindst: den bedste seng, jeg til dato har benyttet mig af til dette formål. Mansion, Cass, Romantica, Seduc, SC, CE, etc: Go Home! Nu vil vi fandeme gerne se, at der investeres lidt i omgivelserne for det, der hives hjem på stederne - både for vores, men ikke mindst for pigernes skyld. De skal jo for fanden da bruge mange timer på ryggen der til jeres fortjeneste. Det er simpelthen for ringe!

Om akten kan jeg sige, at smækre kys naturligvis var inkluderet uden forbehold. Fransk blev tilbudt både med og uden, hvilket bør være et minimum også på danske klinikker. Hun virkede naturlig under akten uden påtagethed, så jeg tog da mig selv i flere gange at tænke, at det kunne hun li' (hun er prof). Da der skulle afsluttes var det direkte i det franske gab (minus slug), hvilket er en service, man mange steder skal betale ekstra for, men ikke her. Bagefter var der ingen hast og tid til masser af smalltalk, hvor hun åbnede lidt op for, hvem hun var, og det var super sympatisk.

Så summa summarum top sted, top pige, top service og absolut rimelig pris. Med et ord: KLASSE!

Go for it. Jeg har udset mig næste mål i samme klasse og vender gerne tilbage herom.

Redigeret af Denmand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen :)

Jeg har selv haft et godt øje til hende, men desværre endnu ikke fundet tiden.

I hvilken del af byen tager hun imod?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen :)

Jeg har selv haft et godt øje til hende, men desværre endnu ikke fundet tiden.

I hvilken del af byen tager hun imod?

Frederiksberg C.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan også kun anbefale Magdalena. Flot flot pige som leverer en god service. Lidt distanceret til at starte med men åbner mere op undervejs. Pivfrækt når man kommer i munden på hende og hun tømmer dig til sidste dråbe (spytter dog).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...