Hop til indhold

Lola 28 gravid

Featured Replies

Skrevet

Hun er desværre fra Jylland :-(

Skrevet

Undskyld mig men må jeg uden i misforstår det - synes er fedt med at mødes med en GP som er gravid i 26 uge , jeg ville slet ikke kunne gennemfører det, jeg synes derimod at der burde huh stoppe  - Tænk over det hvis DU er skyld i hun får fremprovokeret en abort fordi i måske går for dbyt i hende eller kommer til at støde hende for hårdt osv - Ja man har sex med sin gravide kærste men det er så ikke helt det samme, der vilman vide præcis hvad man kan tillade sig og ikke tillade sig.

Skrevet

Undskyld mig men må jeg uden i misforstår det - synes er fedt med at mødes med en GP som er gravid i 26 uge , jeg ville slet ikke kunne gennemfører det, jeg synes derimod at der burde huh stoppe  - Tænk over det hvis DU er skyld i hun får fremprovokeret en abort fordi i måske går for dbyt i hende eller kommer til at støde hende for hårdt osv - Ja man har sex med sin gravide kærste men det er så ikke helt det samme, der vilman vide præcis hvad man kan tillade sig og ikke tillade sig.

Man får altså ikke en spontan abort af bare at dyrke sex. Slap aaaaaf!

Skrevet

Man får altså ikke en spontan abort af bare at dyrke sex. Slap aaaaaf!

Nej det ved jeg skam godt man ikke gør så også det jeg skriver , men hvis nu manden der besøger gp der er gravid tænker nu skal han satme det ene og det andet og kommer til at lave noget der kan fremprovokere nogen ting - det jeg sådan set vil vide er jo om hvorfor de vil vælge en der er gravid frem for en der ikke er - det behøver jo ikke være pga sexen direkte der sker noget, men måske pga andre ting, så ville jeg da som kunde have det ret svrt hvis jeg var der mens de skete et eller andet , og føle det var min skyld.

Skrevet

............ Tænk over det hvis DU er skyld i hun får fremprovokeret en abort fordi i måske går for dbyt i hende eller kommer til at støde hende for hårdt osv -............

Åh nej.

Der er da i DEN grad behov for bedre sexualundervisning i folkeskolerne.

Nej, man kan ikke fremprovokere en abort ved at "gå dybt".

Redigeret af Harran

Skrevet

Undskyld mig men må jeg uden i misforstår det - synes er fedt med at mødes med en GP som er gravid i 26 uge , jeg ville slet ikke kunne gennemfører det, jeg synes derimod at der burde huh stoppe ......

og fordomme imod hvad folk kan lide, er lidt ligefylding i denne sammenhæng.

Jeg personligt synes at en gravid kvinde er smuk og tiltrækkende og jeg har da bestemt aldrig holdt fingrene fra min kone, når hun var rund.

Skrevet

men er der slet ingen der har besøgt hende ?

Skrevet

Eller Zenia i Skanderborg?

Jeg synes gravide piger er det ypperste!

• 2 weeks later...
Skrevet

Det kan ikke være rigtigt?

Jeg må prøve selv - det er s.. for fristende

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.