Hop til indhold
scangent

Fantastisk aften med Latinske Julia

Recommended Posts

Jeg havde i går den meget store fornøjelse at møde Julia, en 29-årig kvinde fra Latin Amerika. Hun er lige kommet til Danmark for en måneds tid siden, men kender branchen fra Sydamerika. Og, vigtigt for mig, hun er 100% independent. 

Alt i forbindelse med Julia var forrygende. Meget elegant og velklædt (vi mødtes på en restaurant), meget smuk, meget veltalende. Men hun er kun til ægte gentlemen og ikke quick and dirty. Det afspejles i hendes pris: 4.000 dkr. for 3-4 timer. Hun gør ikke korte besøg. 

Meget smukt ansigt, utroligt velplejet krop, ca 165 høj, faste og ekstremt sensitiv B-skål. Velplejet og appetitlig inside-out, det bliver til mange aftener med Julia for mit vedkommende. 

Sex? Outstanding. Billeder er korrekte.

http://copenhagen.craigslist.dk/w4m/4716952626.html

 

og så opfordrede jeg hende til at oprette en profil her på sitet, men den er vist ikke oprettet endnu.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dr. Klam, har du nogensinde hørt om, at kvinder - særligt fra udlandet - annoncerer på mere end et site? Jeg er helt med på, at kritiske øjne på annoncer er godt, men det må være tilladt at annoncere mere end ét sted?

Du kan jo prøve at skrive til begge annoncer og se, om du får svar fra samme kvinde. 

Maseroni, ja billederne er ægte. Hendes bryster er lidt mindre, end de ser ud i bh (jeg vil gætte på b-skål) - de er til gengæld de mest sensitive, jeg nogensinde har prøvet. Hun kom efter 5 minutters blid leg med dem ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...