Hop til indhold
knallert

så er hende her besøgt

Recommended Posts

hun har til huse lige rundt om hjørnet. i en lille by lidt uden for en støre by. hendes bryster er af almindelig størrelse ligesom kroppen er sexen er som sex er, lidt sut og derefter lidt ud og ind ikke noget særligt at skrive om. men nu er hun da prøvet hende der er en masse overskrifter om. Cheeky.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læser man kun overskriften, må man uvilkårligt spørge: Hvem er "hende"?

Ud fra afsenderens avartar, når man erkender denne, må man (læs: jeg) uvilkårligt udbryde: Pyha, så er der ikke alvor i det indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor skulle Jernsvinet reagere? Vi snakker jo ikke om hans speciale, VVS-installationer.

 

Jeg vil da gerne vide lidt om der var en Damixa termostatbruser, så man kan koncentrere sig om det væsentlige: at få en god oplevelse  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Knallert har gjort det  vi alle skulle ha gjort for lang tid siden: prøvet hende her. Og fra nu er der ikke længere nogen grund at spørge hvis nogen har prøvet hende her. Måske kan ledelseteamet i fremtiden dirigere om alle forspørgsler om hende her til Knallerts mailbox?

 

Men nok synes jeg du kunne ha præsenteret et billede af hende. Er meget nysgerrig på hvordan hun egentlig ser ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg nåede at tage et billede af Knallert og Hende, inden de hoppede i kanen i huset, rundt om hjørnet...

 

Young-Men-and-Older-Women-Pose-Naked-Aft

Redigeret af Ratata

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil da gerne vide lidt om der var en Damixa termostatbruser, så man kan koncentrere sig om det væsentlige: at få en god oplevelse  :-P

desvære der var monteret vola  :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg nåede at tage et billede af Knallert og Hende, inden de hoppede i kanen i huset, rundt om hjørnet...

 

Young-Men-and-Older-Women-Pose-Naked-Aft

du har da ikke fået lov til at vise det billede af hende og mig :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

du har da ikke fået lov til at vise det billede af hende og mig :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :-P

 

Ledelsen må skride ind! Det er i følge reglerne ikke tilladt at offentliggøre private billeder, hvor pigerne kan genkendes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ledelsen må skride ind! Det er i følge reglerne ikke tilladt at offentliggøre private billeder, hvor pigerne kan genkendes.

gælder det kun for pigerne hvad med os mænd 

Del dette indlæg


Link til indlæg

gælder det kun for pigerne hvad med os mænd 

 

Nej det er tilladt. Især danske mænd. Svenske ...? Nej det tror jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Får vi snart navnet Knallert ? Hader at gætte

Jeg tror det er en metajoke for de indviede knallert er ude i her, Francis. Der har vist været lidt murren over kvaliteten af overskrifterne i anmeldelser på det seneste :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...