Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været hos prinsessen her

 

                                                                             374143.jpg

 

Jeg har besøgt hende i Gentofte sidst hun var i landet. Hun er svær at modstå med hendes thailandsk prægede ansigt og colombianske røv! Sidst jeg besøgte hende holdt jeg hele 30 sekunder, så jeg har set fem til en revanche, hvor jeg kunne bruge lidt mere tid med skønheden.

 

Jeg bestilte en halv time + megafransk til 1.000 kr, hvilket er mere end jeg plejer at bruge på disse besøg, men med en pige som hende var jeg nødt til at afslutte i hendes mund, når nu muligheden var der.

 

Valery er lige så pæn som på hendes billeder, og specielt hendes røv er fantastisk. En slank talje og en stor fast røv er ikke til at stå for. Hun har et også rigtigt flot ansigt efter min mening. Det eneste minus er at hendes bryster føles lidt for kunstige til min smag. 

 

Hun suttede mig hård, og her havde jeg lært fra sidste gang, hvor jeg næsten kom under blowjobbet, fordi hun giver den så meget gas, så jeg måtte bede hende om at gå stille til værks. Hun red mig, og jeg tog hende bagfra, hvilket er et must med den røv. Da jeg ikke kunne holde mere, lagde hun mig på ryggen og suttede mig, til hun fik ladningen i munden. Vi kyssede lidt undervejs, dog ikke noget passioneret, men hun var sød og imødekommende under hele besøget.

 

Alt i alt et vellykket besøg og jeg gik derfra med et smil på læben. Hun skulle være her 2-3 uger endnu, så der skulle være tid til endnu en omgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne også godt tænke mig at hvide hvad en times cocktail inkluderer. Teksten er skåret af, men ser ud som om der står multiple (cum)?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor gammel er den omtalte pige og hvor meget kys og nærvær var der?

 

Jeg vil tro hun er sidst i 20'erne. Der var få kys. Hun er nærværende, men har også en professionel distance.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...