Hop til indhold
gabriel

Stripklub

Recommended Posts

Hej!

 

Vi er nogle stykker, der søger en god oplevelse med en stripklub. Vi vil klart foretrække at pigerne er danske.

 

Har I nogen forslag eller ideer til hvor jeg kan researche lidt om dette?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er efterhånden ikke mange klubber hvor der er danske piger. Copenhagen Red Light havde, men den er lukket. De østeuropæiske og sydamerikanske piger dominerer klubscenen i københavn.

Min erfaring er at der på gode klubber som 7th Heaven, Mirage og Angels ikke er de store muligheder for "lidt ekstra". Klubberne betaler generelt pigerne bedre og kører en ret streng no sex with customers politik. På klubber som Madam Pims og Beverly Hills skal man typisk betale for en dans og champagne, og så må pigerne selv forhandle om ekstraydelser - de fleste af dem er game men du betaler i den grad også for fornøjelsen. Waterloo kører mere eller mindre som et bordel og der er faste satser for at tage en pige med hjem.

Generelt så er risikoen for at blive snydt meget stor, da man typisk har fået en del indenbords og pigerne er meget åbenlyst pengeglade og ikke så nervøse for at få dårlige anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ladylove er ret godt, synes jeg. Private dance ligmed 2000kr... Og jeg blev ikke snydt. Mest østeuropæiske kvinder der, men det er et år siden jeg var der. Nogle updates herfra?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvordan fungere tingene så i Sunday club. Der er da også en form for Danse piger. Er de mulige at få til mere ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sunday har transseksuelle mv. Idéen er ikke salg og sex men at være anderledes

 

Så ingen sex derfra ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...