Hop til indhold

Recommended Posts

Var der for nogle måneder siden.. Klart et sted der ligger vægt på ekstra, ikke stedet hvis du har ondt i ryggen..

 

Kan ikke huske priser..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der 2 gange. Første gang med ejeren. Glimrende massage + middel HJ.

Anden gang med en lidt yngre pige. Ok massage + outstanding langstrakt sexet HJ. Hun kyssede mig på hele overkroppen imens hun langsomt og sikkert vred vær en dråbe ud af de nedre regioner. Var for en gangs skyld ved at overveje at bryde mit princip om aldrig at købe mere en HJ, men holdt mig i skindet.

Spørger aldrig om deres navne, så der kan jeg ikke hjælpe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok... Jeg nåede aldrig at besøge dem, fordi de ville ikke svare på mine SMS om hvorvidt de tilbød ekstra, og i så fald hvad prislejet var så jeg kunne hæve penge.. hvem af de tre som arbejder på stedet vil i anbefale hvis det skal være med ekstra. .?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er aldrig pænt at spørge til ekstra over telefonen hvis stedet ikke åbentlyst reklamere med det.

Hæv nogle penge og ta med og så se hvad det bliver til. Det er vel mindre vigtig om du skal give 12 eller 15 for fuld pakke hvis de tilbyder det så længe du får en go service. Og har du hævet for mange penge bliver de vel ikke mindre værd af at du tager dem ud af banken.

Der er mange thai steder der ikke svare på sms eller telefon hvad ekstra koster hvis de tilbyder det.

Så du går glip af mange oplevelser ved at spørge til det.

Redigeret af Peterpedal

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...