Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Ja, er det ikke blot aftegningerne af pigens skød, indpakket i et par ultra stramme gamacher/spandex bukser der absolut intet overlader til fantasien :-P

Det ligner en kamel hov/klov meget godt :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeps, nemlig

Også kaldet "mumlebukser", man kan se læberne bevæger sig, men der kommer ikke rigtigt nogen lyd ud :D

 

Sorry, kunne ikke dy mig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Er der nogen der kender til en pige med cameltoe ?

 

Miza og Dråben. Gode venlige debatørrer :-P. I har ret.

Jeg tror de fleste piger der tager et par mumlebukser på får Cameltoe i en eller anden grad, men reelt ved jeg ikke noget om det. 

 

Jeg vil tro trådstarter søger en pige som har gjort noget ud af at tilbyde /Cameltoe/ som andre piger tilbyder prostatamassage, strapon eller fingering som en del af deres program. 

 

Så er der nogen der kender en pige der har Cameltoe udbudt som en af deres specialiteter på Sjælland eller København?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej

Er der nogen der kender til en pige med cameltoe ?

 

Hey Game66

Umiddelbart kender jeg ikke nogen der som Oxen er inde på, har det som en del af programmet, men da det som sagt er en del af nogen beklædning kunne jeg da godt

forestille mig at der er piger der kan modtage dig iført et antræk der åbenbarer "Cameltoe" :-P

 

Jeg tror sagtens du kan kontakte en GPér og bede hende om det er muligt at hun kan være iført gevanter således at der vise Cameltoe, på samme måde som hvis du ønsker at hun skal være iført sygepleje, cheerleader, ungpige, eller andet outfit.

 

Good Luck og lad os høre nærmere :-P

 

Dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er vel bare fordi at man ikke kan se de indre kønslæber? Det burde være til at finde, men det er de færreste der smider billeder af fjappedusen lige op i ansigtet, så måske du er nødt til at ringe rundt. :D

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...