Hop til indhold
Spice

Bangkok Soap Massage

Recommended Posts

Tilfældigvis gik jeg forbi Annie's i går og kom at tænke på, at jeg burde prøve soap massage. Jeg havde allerede været på Bamboo denne aften, så det måtte vente til en anden dag.

Nu har jeg læst i forskellige fora at Annie's ikke er så godt længere. :???:  Har nogen været der for nylig og kan give deres mening? Er der noget andet sted at anbefale til Soap Massage?

 

Tak,

Spice

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilfældigvis gik jeg forbi Annie's i går og kom at tænke på, at jeg burde prøve soap massage. Jeg havde allerede været på Bamboo denne aften, så det måtte vente til en anden dag.

Nu har jeg læst i forskellige fora at Annie's ikke er så godt længere. :???:  Har nogen været der for nylig og kan give deres mening? Er der noget andet sted at anbefale til Soap Massage?

 

Tak,

Spice

 

Lige til de uindviede et link til Annie's: http://www.anniesbangkok.com/

 

Jeg var der for en måned siden. Jeg har været der ca. 5-6 gange før (første gang for godt 10 år siden) og har altid været rigtig godt tilfreds med pigerne. Men denne gang må jeg desværre sige det var langt under middel. For det første var udvalget af piger ret sløjt. Der var ingen af pigerne i fishbowlen, der var decideret smukke. Jeg overvejede faktisk at gå igen, men valgte så alligevel en pige, hvis fortrin var at hun havde et par ok store bryster. Desværre viste det sig at hun absolut ingen personlighed havde. Soapie-delen tog ikke mere end 7-8 min inden hun bad mig gå op på sengen. Og sex-delen var helt håbløs. Jeg måtte ikke slikke hende og knap nok røre ved hendes bryster. Jeg har seriøst aldrig oplevet noget lignende i Thailand, hvor GFE ellers er normen. Utroligt ringe oplevelse. Jeg var der i max 30 min, og havde mildt sagt heller ikke lyst til at blive der længere. Havde egentlig lidt ondt af pigen, for hun brød sig tydeligvis ikke om arbejdet.

 

Men jeg har som sagt altid tidligere har været supergodt tilfreds, og mange af de piger der er afbildet på deres hjemmeside ser da også ret indbydende ud. Jeg var nok bare ekstremt uheldig den dag. Jeg var der ret tidligt på dagen (omkring middag). Måske er det bedre hvis man kommer lidt senere.

 

Slutteligt lige et par billeder af Ging, som jeg var sammen med forrige gang jeg besøgte Annie's (for ca. 2 år siden). Hun var dælme sød, men arbejder der vist ikke længere...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom hjem derude fra for 1 uge siden. Intet er ved det gamle, smilene er stivnet, priserne er gået op, servicen ned, Annie og ikke mindst pigerne er slidte.

Foreslå du tager BST fra Nana eller Ploen Chit  mod Moh Chit. Stå af på stationen før Victoria Monument. Brug Google maps til at finde CP2, der er ca. 10 min. gang. Meget stort og dejligt sted med kæmpe udvalg af alle typer piger. Rig mulighed for at sidde med en øl eller coke og vurdere fishbowl og sideliners. Altid en venlig og informativ Papasan/mammasan. Har haft mange venner med som altid er meget begejstrede.  Mellem kl. 17 og 20 er et godt tidspunkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak, juipui og Powerpoint for hurtige og informative svar.

Det var forresten hensigten at placere dette under Efterlysninger i det øvirge udland men det blev fejl.

Redigeret af Spice

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Tilfældigvis gik jeg forbi Annie's i går og kom at tænke på, at jeg burde prøve soap massage. Jeg havde allerede været på Bamboo denne aften, så det måtte vente til en anden dag.

Nu har jeg læst i forskellige fora at Annie's ikke er så godt længere. :???:  Har nogen været der for nylig og kan give deres mening? Er der noget andet sted at anbefale til Soap Massage?

 

Tak,

Spice

Hej Spice.

 

Jeg kom hjem fra Bangkok i tirsdags. Jeg har været på Annie.s 2 gange denne gang. Henholdsvis med nr 87 og 75. Nr. 87 nok den bedste. Begge piger er søde og yder en fuldt ud tilfredsstillende både soapy på ca. en times tid og bagefter BJ og god sex. Herefter et kort bad, inden det var slut. Tiden med de to timer var lige nøjagtig gået- måske manglede der et par minutter.

M.h.t. andre gode steder, dog ikke soapy er Sukhumvit fra Soi2 til 30 og på modsatte side fra soi 27 til 35.

Jeg skal snart der ned igen - til januar.

 

Hilsen Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Spice.

 

Jeg kom hjem fra Bangkok i tirsdags. Jeg har været på Annie.s 2 gange denne gang. Henholdsvis med nr 87 og 75. Nr. 87 nok den bedste. Begge piger er søde og yder en fuldt ud tilfredsstillende både soapy på ca. en times tid og bagefter BJ og god sex. Herefter et kort bad, inden det var slut. Tiden med de to timer var lige nøjagtig gået- måske manglede der et par minutter.

M.h.t. andre gode steder, dog ikke soapy er Sukhumvit fra Soi2 til 30 og på modsatte side fra soi 27 til 35.

Jeg skal snart der ned igen - til januar.

 

Hilsen Aalborg

 

Tak, Aalborg!

Spice

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på Annies i juni og bestilte to timer med en pige som hed Annie :-) Ikke det flotteste ansigt, men gudeskøn krop, lang og slank og meget vel proportioneret. Fandt senere ud af at hun havde en søn, men det var umuligt at se på hende at hun havde født

Super oplevelse, hun var nærværende og sød, kyssede dejligt, fin b2b og fantastisk sex. Jeg kom 2 gange, og efter hver gang lå vi længe tæt omslynget og hvilede ud, og hun forsøgte endda at trække mig op til en tredje gang, men jeg havde tabt pusten, det blev for svært at komme, så jeg endte bare med at ligge oppe i hende helt stille en 15-20 min. mens vi nussede hinanden. Da jeg forlod hende var der gået tæt på 3 timer.

Taler stadig med hende på Line en gang i mellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...