Hop til indhold
Bosse

Kunders fantasier

Recommended Posts

En liten fråga till glädjeflickorna här på forumet angående kunders fantasier. 

 

Jag har många småfantasier som jag vill prova på men jag har hittills inte frågat någon glädjeflicka om hon vill hjälpa mig uppfylla dem. Jag är glad för glädjeflickorna erbjuder och vill inte vara en besvärlig kund, därför frågar jag inte. Det är enkla småfantasier om utseende, kläder och bemötande det handlar om, t.ex. sekreteraren eller en självsäker kvinna som säger till vad hon vill göra.

 

Jag undrar därför hur ni glädjeflickor ser på när kunder kommer och frågar om fantasier. Är det ett besvär, är det omväxlande, varken eller? Kort och gott, hur ser ni på att kunderna kommer med frågor om att uppfylla fantasier?

 

/Bosse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som noget nyt kan jeg nu svare på pigernes vegne :-P  (den grinte jeg selv meget af)

 

Kvinder er lige så forskellige som mænd. Nogle vil synes, det er sjovt og spændende at lege roller og klæde sig ud - mens andre kan ikke se formålet eller evner/orker ikke at gøre den ekstra indsats.

 

Mange vil helt sikkert nyde at kunne opfylde dine fantasier og give dig de oplevelser, du sukker efter. Det giver da en varm glad følelse indeni, når man kan gøre andre mennesker særligt glade :)

Piger sig endelig til, hvis jeg er gal på den.. (men jeg har nu selv haft flere oplevelser fra den skuffe, og piger, I har aldrig svigtet) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Bosse

 

Relevant og interessant spørgsmål du stiller:

 

Jeg føler mig faktisk ret heldig når en mand fortæller mig om sine mest hemmelige fantasier. Det er både smukt og modigt når en fremmed tør blotte sit inderste. Det er jo ret sårbart at gøre - man risikerer jo en afvisning. Det er pigens fornemmeste opgave at være lydhør og respektere et evt ønske - og ikke mindst sige nej hvis hun ikke kan opfylde det eller det strider imod hendes egne grænser/værdier. Ellers bliver det ikke en god oplevelse for nogen af parterne.

 

God aften derude :)

 

Kh

Maise

Del dette indlæg


Link til indlæg

Miza jeg forstår godt at du gerne vil have den slags spg. Før kunden står i døren, der kan bare være svært at forklare alt på skrift især for en stavespade som mig, men det grundlæggende kan kan jo saktens klare via mail og så kan man jo altid uddybe via telefon eller når man mødes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mixs tro mig jeg tilhøre den kategori der er meget glad for stavekontrollen.

Men mon ikke du skal sætte håret op i en skolelære knold og være den strænge læreinde ved et møde med mig

Hov der kom jo en af mine små fantasier :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og havde du skrevet og spurgt i min indbakke kunne jeg allerede der have fortalt dig at jeg ikke tilbyder rollespil. :)

Men jeg håber da at både du og Bosse finder hvad I søger. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Miza det havde jeg også gjort hvis jeg var nået dertil i min udleveres af lige netop den fantasi, men nu spare vi den elektroniske postmand Per for at skulle løbe med den privat besked :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...