Hop til indhold
Christo80

Thaimassage Viby centret Viby J

Recommended Posts

Hej.

Jeg har tre gange fået alm. God hård massage i Viby centret.

Stedet: aromaterapi-thaimassage.dk

Søde piger og en enkelt gang flirtede en af dem gevaldigt, men aldrig antydning af noget lir, så har ikke ku få mig til at spørge....

Har andre haft held? Jeg er primært til god massage med hj som bonus, så anbefalinger til dette modtages med kyshånd.

C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Christo, jeg tror ikke du vil få held til at få mere end god massage på dette sted. Meb til gengæld tror jeg, at stort set alle andre steder i Aarhus tilbyder massage med efterfølgende HJ. Prøv dig frem, da pigerne skifter. Hvad der er godt den ene dag, er måske skidt den anden dag. Min erfaring er, at man ofte bliver positivt overrasket. Går det galt og du får en dårlig oplevelse, er thaimassage jo ikke det dyreste at miste penge på. Prøv dig frem - det er også spændende at betræde et ukendt område og så udfordre det. Held og lykke derude ;-)

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været i centret. Det er også min opfattelse, at det er et sted med kun massage.

Lige om hjørnet gongwatpo.massagei.dk kan du få flere ydelser. Hvor langt de går, kan jeg ikke sige, da jeg kun har fået et handjob efter massagen. Så vidt jeg husker, var begge dele ok.

Hov linket virker tilsyneladende ikke, men beliggenheden er allerførst på Holme Ringvej fra Skanderborgvej.

Redigeret af deralte

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Detalje - Gongwatpo har ligesom vores lokale superbrugs et bredt sortiment hvor du kan vælge på alle hylder. Det er et par år siden at jeg sidst har været på stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest storslem

Detalje - Gongwatpo har ligesom vores lokale superbrugs et bredt sortiment hvor du kan vælge på alle hylder. Det er et par år siden at jeg sidst har været på stedet.

Ja men Gongwatpo vil gerne snyde med tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...