Hop til indhold

Recommended Posts

Hej til alle.

 

Var i Fredags forbi den "genåbnet" Hvidovrevej 86.... Væk er den ældre, (kan man vist godt tillade sig at skrive) kvinde som ellers holdt til på stedet.

 

Ringede og lavede en aftale med Melissa og var jo lidt spændt på at se de "nye" piger :cool:

 

Men kan kun sige at jeg blev MEGET positivt overrasket, mødte en super sød og imødekommende (Melissa)  mørk pige som gav en super oplevelse (vil ikke udpensle for meget).

 

Men kan kun anbefale at man kikker forbi :-P Hun er ikke til sut uden (hvilket er fint for mig) og anal hvis man er til det.

 

Inden nogen farer i blækhuset over jeg måske har overset en anden tråd med hende, kan jeg kun sige..... Jeg får IKKE læst alle jeres gode indlæg...

 

God dag til alle :-P

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mødte kun Melissa og hun er helt mørk :-P

 

Pænt slank uden at være et afpillet skelet :cool: og en god str. C skål som sad godt...

 

Håber det kan bruges, jeg skal i hvert fald helt sikkert selv forbi en gang til :-P

Redigeret af Testeron

Del dette indlæg


Link til indlæg

I gamle dage havde Hvidovrevej 86 et system med en lampe i vinduet, der tilkendegav, om der var fri bane. Har dette levn fra Victoriatiden overlevet renoveringen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja Melissa tændte lampen da jeg var der i fredags.

og jeg kan kun tilslutte mig: en meget sød pige med en flot krop

meget serviceminded pige og hun nød vores seance i fulde drag ligesom jeg gjorde.

jeg har også allerede bestilt en gentagelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende sent torsdag aften, og mødte en skøn kvinde, med dejlig humor, og havde bestemt ingen problem med at tale med hende..

Vi aftalte en halv time, 500kr og hun gjorde opmærksom på at Hun ikke kysser, og at fransk også var med gummi.. Hvilket ikke genere mig..

Der blev kælet lidt stående, hvor hendes smukke bryster m.m. Blev pakket ud..

Vil fik afsluttet på sengen, hvor jeg fik en dejlig ridetur.. Efterfølgende fik jeg fortalt hende om denne side, og alle de fremragende anmeldelser.

Det blev hun meget interesseret i, og jeg måtte finde siden frem for hende, og måtte også oversætte stort set samtlige anmeldelser af hende, det rørte hende, og hun blev rigtig glad, og lovede at hun ville opretholde den gode service m.m. -kommer jeg igen -KLART..

Eneste minus.. Melissa har en lampe som hun tænder i vinduet når der en besøg.. Mens jeg var tilstede, og lampen var tændt, ringede det på dør telefonen, dårlig stil, man venter pænt på der bliver klar bane.. Respekt for sine medbrødre..

Skriv noget pænt var hendes sidste ord til mig, mens jeg i døren fik et dejligt knus til goodbye.

Vi ses Melissa..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan bekræfte de positive anmeldelser. Var på besøg for anden gang i dag og straks genkendt. Udover at være en smuk kvinde, hvor man får god sex er Melissa let at tale med - den halve time blev til lidt mere...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lyder bestemt som en skøn omvej på vej hjem fra Job en dag i nærmeste fremtid.

Er brysterne ægte?

Og alderen holder sådan nogenlunde?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Brysterne er ægte, som jeg skrev, str. B

Med små smukke brystvorter..

Og alderes er ca. 23-27 vil jeg skyde på..

Utrolig dejlig kvinde, sød og let at være i selskab med.. Og så har hun noget dejligt hår, ægte mørke krøller.. Pas godt på hende.. Hun er skøn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...