Hop til indhold
nylonlover

Artikel Information "Sugardating er den intime deleøkonomis næste udviklingstrin"

Recommended Posts

Spændende synspunkt. Jeg er helt enig i artiklen - og i øvrigt flittig bruger af AirBnb, som hun sammenligner med Sugardating. Rart, at man for en gang skyld betragtes som værende med på beatet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende synspunkt. Jeg er helt enig i artiklen - og i øvrigt flittig bruger af AirBnb, som hun sammenligner med Sugardating. Rart, at man for en gang skyld betragtes som værende med på beatet.

 

Du er bare super hype Louie :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://www.information.dk/513806

 

Mange fine ord fx. "transaktionel sex"

 

"Vi bytter hundeluftning og plæneklipning på private facebook-sider, og vi sælger vores brugte babytøj videre på Den blå Avis. Sugardating kan ses som en del af den slags kapitalisering på ressourcer fra intimsfæren..."

 

Lige lovlig selvforelsket overakademisering til min smag. Fx er argumentet om "deleøkonomi" et sidespor, der kun tjener til at indpakke hovedargumentet, som er gammelkendt. Vi får altså gammel vin ("det er ikke værre at sælge sex end at sælge så mange andre intime/privatsfære-relaterede serviceydelser") på nye flasker ("deleøkonomi"), peppet op med diverse buzzwords koblet til enten hovedargumentet eller indpakningen (sugardating, Airbnb) ...

 

Jeg har til gode at se sugarbabes efterspørge naturalier. Forfatteren forveksler i artiklen "deleøkonomi" med "naturalier". Eller forestiller hun sig at man(d) kan få sex ved bare at låne sin cykel til en sugarbabe? Så er jeg hoppet på toget igen!

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er fuldstændig enig med Beep! 

 

Det er overakademisering af værste skuffe og ret typisk at Information leverer den slags virkelighedsfjerne analyser.

Der er nemlig IKKE tale om at: "Sugardating er den intime deleøkonomis næste udviklingstrin", som overskriften hævder.

Derimod KAN der være tale om at: "Sugardating er prostitutionens næste udviklingstrin" 

 

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...