Hop til indhold
Brillex

Har svært ved at komme under sex....

Recommended Posts

Nu så jeg her en tråd om en der kom for hurtigt når han havde sex, og her blev jeg så inspireret til denne tråd.

 

Jeg har nok været sammen med omkring 15 piger i mit liv og jeg er i starten af tyverne. Ud af de piger har jeg kun kunnet kommet inde i pigen en gang... Jeg kan pumpe løs i en time uden der sker en skid, det samme gælder et blowjob(nogle gange føles det ømt af at blive suttet på for længe). Af en eller anden grund sker det bare ikke af sig selv. Det er intet problem når jeg wanker, der kan jeg sagtens komme.

Jeg har lagt mærke til at når jeg wanker ryger forhuden op og ned over pikhovedet, som ikke sker ved sex fordi at kondomet er trukket ned over med huden tilbage. Kan det have noget at gøre med det?

Jeg ved ikke om det er kondomet der sætter en stopper for at det sker af sig selv eller hvad, men jeg ender altid med selv at spille den af for at få en afslutning på seancen, og det er ved at være irriterende. Jeg har gået en uge uden at komme for at "spare" op til knaldet men der skete stadig intet.

 

Nogle der har oplevet det samme og har nogle gode råd? Jeg fatter ingenting.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En hel del mænd oplever samme udfordring, som dig. Der kan være mange forklaringer og teorier bag det. Psykiske og fysiske. Nogle kan slet ikke få udløsning medmindre de er alene. Jeg tror sågar, det ikke er altid, at det overhovedet kan forklares. :huh:

Jeg kender dig ikke, men her er et link, som måske kunne have noget at gøre med din situation?

http://www.curedeathgrip.com

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender det godt i begrænset omfang. Jeg kommer faktisk bedst ved at gøre det selv eller ved at pigen gør det med hånden. Specielt da jeg var yngre.

Start med alm. sex eller blowjob. Tag det ikke som et nederlag at sex afsluttes med et handjob, Det er lækkert og du slipper for det stramme kondom.

Desuden har man ofte bedre "Udsigt" og kontakt med pigen. HJ er stærkt undervurderet.
Ang. kondom, mange prostituerede har alt for stramme kondomer, køb nogle XL på apoteket, de strammer ikke så meget og giver mere plads til at forhuden kan bevæge sig, eller sig at du ikke vil have et stramt kondom.

Med tiden vil du nok efterhånden opdage at du også nyder alm. sex. og blowjob mere og mere. Men det er en længere proces.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skal du slet ikke ærgre dig over, men nyde at få lov til at spille den af ud over f.eks pigens bryster - eller som nogen også foretrækker - at give hende en halskæde - dvs. sprøjte hende på halsen (bare pas på med ikke også at sprøjte hende i håret, da det kan være trælst for hende at få det ud af håret igen).

 

Ellers kan du forsøge med div. penis- og eller nosseringe, der forhindrer forhuden i at glide så meget frem og tilbage + giver en kratigere erektion - evt. kan du også klemme pungen fast mellem lårene og på den måde holde forhuden tilbage.

 

Nogle thaipiger/tantramassører forstår også det med lige at trykke et bestemt sted på mellemkødet, medens de masserer dig, så du ikke kan modstå at ejakulere.

 

Har du ikke prøvet thai/tantramassage med happy ending endnu - burde du prøve det.

 

NB. mht. påsætning af kondom, så foretrækker nogen piger det med forhuden fremme, så den dækker hovedet - og hvis du vil have den tilbage, må du evt. selv lige give en hjælpende hånd - evt. bede om selv at få lov til at påsætte kondomet, da nogen piger sjusker gevaldigt med det - eller har svært ved det pga. lange negle.

 

En ide kunne også være at prøve at besøge nogle mere modne og erfarne danske piger, som ved hvordan den skal skæres - evt. i forbindelse med pirringsbondage  :-P

 

Desuden er der stor forskel på følelsen fra den ene piges skede til den anden - jeg har faktisk kun en gang mødt en pige, som havde en uimodståelig og tilpas stram skede - vi kom så også altid begge 2 samtidigt, uden at jeg behøvede time det på nogen måde.

 

Samlejestillingen kan du også forsøge lidt med og finde en stilling, hvor du ligesom er mere fri til at støde igennem uden at blive alt for træt. Doggystyle kan også være en løsning - evt. liggende på siden, hvor man har mere kontakt til kvinden og med en hånd under hendes lår kan styre og time bevægelserne. I missionærstillingen kan en pude under pigens numse også være en fordel, da du derved kan støde mere i bund og pigen har større bevægelsesfrihed - især, hvis I begge er lidt overvægtige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ang. kondom, mange prostituerede har alt for stramme kondomer, køb nogle XL på apoteket, de strammer ikke så meget og giver mere plads til at forhuden kan bevæge sig, eller sig at du ikke vil have et stramt kondom.

Hvis pigen bare sætter et kondom på, der passer til alt og alle - så kan man nemt opleve, at man ikke kan mærke andet end kondomet når man knalder. Ok, man mærker måske en temperaturforskel, men det er også det hele. Det er bare ikke nok til at man får noget ud af det, medmindre man er ekstremt liderlig. Jeg har i mange år købt kondomerne selv, og det har pigerne altid accepteret uden diskussion. Det må jeg i gang med igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan anbefale, at hun sidder ovenpå dig, i position med hovedet væk. Så har I godt nok ikke øjenkontakt, men for pokker hvor bliver det stramt, jeg holder under et min., og jeg plejer at holde længe, bla. Pga. alder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Hvis pigen bare sætter et kondom på, der passer til alt og alle - så kan man nemt opleve, at man ikke kan mærke andet end kondomet når man knalder. Ok, man mærker måske en temperaturforskel, men det er også det hele. Det er bare ikke nok til at man får noget ud af det, medmindre man er ekstremt liderlig. Jeg har i mange år købt kondomerne selv, og det har pigerne altid accepteret uden diskussion. Det må jeg i gang med igen.

 

Kigtigste ting ved brug af kondom er, at det skal passe. der var en prostitueret her på EG, som fortalte at hun brugte 52 mm til alle sexkøbere, og at det gik fint. Den tror jeg simpelthen ikke på. Det er som at forvente at alle mænd passer sko str. 42. Vi er faktisk nogle som bruger sko str 47. :-P 

 

I dag er der mange forskellige størrelser på kondomer, du ser bag på indpakningen af det enkelte kondom et tal med mm bagefter. For eksempel 56 mm. 

 

Du kan også trække forhuden ned, inden du sætter kondomet på.

 

Når du så bakser med at komme, så glem det, og prøv at gøre det dejligt for din partner. Forsøg at glem det der foregår under navlen. Så kommer du måske.

 

Jeg selv har haft fire fem partnere gennem mit liv, som jeg ikke kunne komme med. Det har helt sikkert være psykiske blokeringer, jeg havde på de kvinder.

 

Held og lykke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde præcist dette problem, og var drøn frustreret over det. Det varede vel cirka et halv år og så forsvandt det af sig selv.

Tror det var en psykologisk barriere som bare forsvandt af sig selv, men problemet var også at des mere jeg google og læste om problemet, des værre blev det, fordi jeg hele tiden startede samlejet med tanken "gad vide om jeg nu kan komme..?".

Det var intet fysisk, for i dag er problemet væk uden det fysiske har ændret sig. Mit råd er, nyd sex uden at presse dig selv. Lad være med at betragte udløsningen som et succeskriterie. Hvis du kan afslutte med en wanking, så gør det. Og vær tålmodig og se om det ikke bare forsvinder af sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for svarende, jeg vil prøve at lade være med at fokusere på det og måske forsvinder det også bare af sig selv.

Læs den artikkel Nikita linker til. Der er mange guldkorn at hente der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et råd herfra, prøv at bygge en fræk stemning op med pigen,

dvs du skal have god tid til kys, kæle, slikken, måske lidt dirtytalk,

så I begge bliver tændte før du begynder at knalde, så garanterer jeg dig du nok skal få udløsning,

det med at du okser løs i lang tid for at komme virker næsten modsat, begge partner bliver utålmodige og det dræber stemningen.

 

Orgasmen opbygges i hovedet ikke i pikken ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...