Hop til indhold
Born1982

Tilbud tilbud tilbud

Recommended Posts

Tror ikke det er Veri-pigen.

Mener (ud fra hendes billeder og annonce) at have besøgt hende for 4-5 måneder siden i Århus - dog kun til et blowjob.

Hvis det er samme person, er hun en rigtig sød petit pige med med små pæne bryster, og hun gav (mig) et ganske udemærket blæs i pomfritten.

Hvis det er hende jeg tror det er, så kan i roligt smutte afsted.

Hvis ikke - så beklager.. :-)

Hilsen Svaberen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre kan hun kun kontaktes via mail:

 

[email protected]

 

og hun vil have et ansigtsbillede først - måske for at kunne se om det er nogen hun kender?

 

Men, det at man ikke kan ringe til hende, gør kommunikationen noget mere besværlig og kræver en del forberedelse mht. at aftale et besøg, hvis man ikke lige er ved Computteren - til gengæld, må man nok regne med hun ikke har så mange besøgende. Men hun er flink til at svare igen per mail - svarer bare meget kortfattet.

 

Men at forbinde hende med Veri-pigen, synes jeg er helt ude i skoven  :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Veripigen er altså ikke 162 cm høj 54 små frække kilo, så vidt jeg husker er hun min. 170 og buttet, så det vil være nemt at kende forskel på de 2 piger

Redigeret af kongen

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://annoncelight.dk/annonce/162306/tilbud-tilbud-tilbud-3

er der nogen der har prøvet hende her??

 

Må jeg foreslå dig at bede Admin om at ændre din overskift til f.eks.:

 

liderligpige8930 - så dit indlæg også fremover er søgbart  :idea: 

 

- men plus til dig for i det mindste ikke at have skrevet "er der nogen der har prøvet hende her?" i overskriften  :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der. Sød pige. Billede passer. Ok oplevelse, uden at være prangende. Lidtuerfaren ung pige, til dem der tænder pådet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...