Hop til indhold
Proxy

Veronika, Feldstrasse 18

Recommended Posts

Havde fornøjelsen af et besøg hos Veronika, en colombiansk skønhed !

 

http://www.fair-girls.de/Flensburg/1909

 

Havde på forhånd luret billeder og hendes lækre bagdel, umiddelbart ligner det en botox røv eller noget , men hun sagde selv næsten med det samme at den er naturlig. Vi har at gøre med en verdensklasse "bubble butt" !! Nok den bedste røv jeg har leget med so far ! :P

Hendes bryster er fake, men alt min opmærksomhed var rettet andetsteds.. ;)

Smed 80 euro for 30 minutter, og så bare i gang, hendes røv henover mit ansigt og så ellers omsluttes/opslugt af hendes fyldige baller :P

Er ikke sikker på at jeg kørte tiden ud for var tæt på klimaks næsten med det samme i doggy ! Men jeg fik kontrol og holdte endda nogle stillinger indtil vi aftalte jeg skulle slutte af med sprøjt på hendes bryster. Om i doggy igen som jeg kørte stående på fødder så jeg kunne trænge dybt ind.. 4-5 stød så var jeg klar til at vende hende om !! :D

 

Veronika er sød og imødekommende, let til smil og grin... Giver hende 9/10

 

Nok en af dem der ikke kommer så tit til FL så er du Bubble But fan, er det hende du skal besøge ASAP !! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var jeg forbi skønheden her til morgen.

Mit andet besøg hos hende.

Må give proxy ret i at hun har en verdensklasse røv.

Hun åbnede døren iført nogle meget stramt siddende jeans.. Hold da op en god røv. Ægte eller ej så også en af de flotteste jeg har set.

Som jeg nævnte i en anden streng er hun en blanding af Nicki Minaj og Kim Kardashian.

Overvejer et besøg til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hun ser ud ud af noget hende Veronika. Jeg har været der en gang, og jeg blev meget overrasket over brysterne og røvens dimensioner. En kvinde, der er skruet sammen på den måde, kan man lede længe efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...