Hop til indhold
knallert

advarsel pas på ved massage

Recommended Posts

Det nærmer sig da vist nekrofil-massage.

 

Jeg holder mig til kvindelige massøser.

Kvindelige massører kan også det der . . .

 

Har et par gange haft store blå plamager, hvor hun tog ekstra godt fat . . .

 

Hun satte pris på, at jeg havde en høj smertetærskel, og ikke lå og skreg AV AV hele tiden . . .  ;)  ;)  ;)  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kvindelige massører kan også det der . . .

 

Har et par gange haft store blå plamager, hvor hun tog ekstra godt fat . . .

 

Hun satte pris på, at jeg havde en høj smertetærskel, og ikke lå og skreg AV AV hele tiden . . .  ;)  ;)  ;)  ;)

 

 

Ha  ha!!

 

Er du mand eller bangebuks??

 

Spøj til side.  En gang massage bør være en to-vejs begivenhed. Pigen bør ( selv trods måske manglende danskkundskaber) lytte bare lidt til hendes kære patient (klient  -  kunde).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha  ha!!

 

Er du mand eller bangebuks??

 

Spøj til side.  En gang massage bør være en to-vejs begivenhed. Pigen bør ( selv trods måske manglende danskkundskaber) lytte bare lidt til hendes kære patient (klient  -  kunde).

Ikke bangebuks - Så havde jeg nok sagt fra . . .  :grin:

 

Dette var en professionel fysioterapeut . . . Men har siden fundet ud af det med andre minde professionelle terapeuter . .  ;)  ;)  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg masserer ofte pigerne inden vi går over til det sjove det giver en herlig overgang til sexen, specielt hvis man afslutter med hovedbunds og ansigtsmassage.

Når jeg masserer tager jeg hårdt fat, pigerne får at vide at jeg ikke hører av; men at de skal sige stop hvis det bliver for meget.

Ud over skuldre og nakke er de typiske ømme steder på GPér hoften, lægmusklerne, arkillessenen, og ofte osse fødderne. De der højhælede sko sætter sine spor.

Glem heller ikke brystmusklerne, ja de sidder over brysterne.

 

Lige en advarsel, man bør sætte sig ind i hvad man gør når man masserer, man kan komme til at lave skader, f.eks skal man være forsigtig med inderlårene.

Spørg osse om der er skader fra operationer ol. man skal holde sig fra.

Tilsyneladene er østeropæiske piger ikke gode til at køre bil, jeg har masseret tre med skader fta traffikuheld.

På youtube er der masser af gode instruktionsfilm. 

Der er forskellige måder at masserer på, prøv at finde en linje/stil i stedet for at skifte fra den ene stil til den anden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...