Hop til indhold
indokarami

Somkhid massage - Aarhus - noch ein mail :-)

Recommended Posts

Trængte til en omgang massage i går, så besluttede at lade turen gå til stamstedet nok en gang.

Da jeg blev lukket ind spurgte hun "ok with me?" og jo jo, selvfølgelig fik hun lov, det var jo massagen jeg primært kom efter.

Der var ikke meget smalltalk i seancen, men det passede mig fint, for jeg havde egentlig bare lyst til at ligge og nyde det.

Og det gjorde jeg bestemt... Fik en yderst behagelig - og blid - massage.

Efter cirka 5 minutter siddende på briksen og varme mine ben og ryg op, kravlede hun ned og begyndte med mine ben.

Det "obligatoriske" håndklæde blev flyttet så meget, at det lige så godt kunne have været undladt - helt ok med mig...

Hendes massage af mine ben var fantastisk. Hun kom meget tæt på "erogene zoner" igen og ogen.

Hvor nogle blot laver et sjældent strejf, var hun meget direkte i nærgående berøringer og kørte jævnligt hånden ned over revne/stjerne.

Pirrende og rart....

Og så gav hun en grundig og behagelig ballemassage.

Da jeg skulle vende mig om senere, blev håndklædet lagt lige, så det dækkede kalorius, men ikke "posen".

Efter meget lidt massage gled kalorius ned fra håndklædet og hun havde udsyn til det hele - og lidt efter skubbede hun håndklædet så langt op, at hun også kunne komme til maven.

Benmassagen blev suppleret med lidt mavemassage hen over kalorius og ind i mellem nogle meget behagelig gnidninger hen over posen og et par gange også kalorius.

Derudover gav hun også en grundig massage af området lige omkring. Så udstyret blev i den grad vækket...

Lidt efter lagde hun hånden på den og spurgte "you want?". 

Naturligvis tænkte jeg, så det blev til et "yes please, very much".

"How much you give me?", spurgte hun - og jeg spurgte "how much do you want?".

Prisen var meget normalt leje for HJ og massage, så det blev vi enige om og hun gik igang.

Hun brugte højre til at give HJ med meget blide bevægelser og hendes venstre hånd fandt vej til bagdøren, som blev pirret vildt meget.

Og en pirrende og meget behagelig omgang gav det ønskede resultat.

Så fandt hun nogle vådservietter og "gjorde rent", også meget blidt og behageligt.

Derefter gik hun tilbage til massagen og gjorde denne færdig.

Og jeg med et stort smil på....

Massagen:   8/10 - ikke super dybdegående, men dog grundigt og yderst behageligt

Ekstra:         8/10 - der måtte selvfølgelig godt have været lidt nøgenhed, berøringer og tilbud om yderligere, men ud fra det aftalte, var det super

Pigen:          6/10 - mit bud er i 30'erne - umiddelbart ganske pæn krop, men så for lidt af den - og ellers ganske middel, men sød og behagelig (hun hed Pim...)

Overall:        Var ude igen efter 50 minutter, så lige i underkanten tidsmæssigt ift. den aftalte time... Men følte egentlig ikke der manglede noget...

Massagen var skøn og HJ lækkert. Hun var ikke berøringsangst på nogen måde og det var super.

Kun en enkelt afbrydelse af dørklokken (den ringede 2 gange, før hun gik derud, så havde nok regnet med at en anden gjorde... ved ikke hvorfor det altid er "min" pige, der skal åbne...)

Jeg er atter godt tilfreds og fortsætter med at komme der...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...