Hop til indhold
Jernsvinet

Spion-kuglepen

Recommended Posts

http://www.avanquest.com/UK/software/spy-pen-168658?meta=accessories&cat=spy-pen&sub=optimise-disc&cc=SPYPEN50&rs2=AQ_UK_EM_SPYPEN_1014_Adhoc&rs4=AQ_UK_EM_SPYPEN_1014_Adhoc&optin=1

 

Ligner faktisk en reklamekuglepen jeg lige har modtaget  :roll:

 

Pigerne kan evt. gardere sig ved at lade mændene hænge/ligge tøjet bag en afskærming - og så holde øje med at de ikke placerer spionudstyr andre steder - eller på afskærmningen  :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://www.avanquest.com/UK/software/spy-pen-168658?meta=accessories&cat=spy-pen&sub=optimise-disc&cc=SPYPEN50&rs2=AQ_UK_EM_SPYPEN_1014_Adhoc&rs4=AQ_UK_EM_SPYPEN_1014_Adhoc&optin=1

Ligner faktisk en reklamekuglepen jeg lige har modtaget :roll:

Pigerne kan evt. gardere sig ved at lade mændene hænge/ligge tøjet bag en afskærming - og så holde øje med at de ikke placerer spionudstyr andre steder - eller på afskærmningen :)

Spion udstyr, så man kan se om andre spionerer ?? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://www.avanquest.com/UK/software/spy-pen-168658?meta=accessories&cat=spy-pen&sub=optimise-disc&cc=SPYPEN50&rs2=AQ_UK_EM_SPYPEN_1014_Adhoc&rs4=AQ_UK_EM_SPYPEN_1014_Adhoc&optin=1

 

Ligner faktisk en reklamekuglepen jeg lige har modtaget  :roll:

 

Pigerne kan evt. gardere sig ved at lade mændene hænge/ligge tøjet bag en afskærming - og så holde øje med at de ikke placerer spionudstyr andre steder - eller på afskærmningen  :)

Hej Jernsvinet :wink:

 

Lige her ser jeg det gamle ordsprog:

 

Hver tyv, tror at hver mand stjæler ;)

 

Bare det at du kunne få denne tanke, er sgu underlig, tror du at alm. købesexkunder

tænker sådan, det tror jeg ikke, det er kun de Perverse?

 

Og tror du at det kan lade sig gøre, tror ikke at en kuglepen har Wide Zoom :)

 

Så GPèr pas på alle mænd med kuglepenne i brystlommen, men pas mere på

ham der ligger med en kuglepen i hånden, og klikker på den hele tiden :)

Han zoomer ind

 

gog

Del dette indlæg


Link til indlæg

;) jeg vælger at tro på mine gæster ikke kunne finde på at bryde den gensidig diskretion der skal være .. Men jeg er nok også lidt blåøjet ;)

 

My - Du skal tro på at dine gæster ikke overskrider den diskretionsgrænse, jeg tror du skal være ekstrem uheldig for at løbe ind i en sexkunde der kunne finde på at være så mideagtigt, nederdrægtig at filme og fotografere uden jeres tilladelse, og dermed misbruge den tillid i piger viser os ved at tage imod os. 

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

Redigeret af Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg

;) jeg vælger at tro på mine gæster ikke kunne finde på at bryde den gensidig diskretion der skal være .. Men jeg er nok også lidt blåøjet ;)

Ja. Men det elsker vi dig for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jernsvinet :wink:

 

Lige her ser jeg det gamle ordsprog:

 

Hver tyv, tror at hver mand stjæler ;)

 

Bare det at du kunne få denne tanke, er sgu underlig, tror du at alm. købesexkunder

tænker sådan, det tror jeg ikke, det er kun de Perverse?

 

 

Du er bare sur fordi Jernsvinet ødelægger det for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er bare sur fordi Jernsvinet ødelægger det for dig.

 

Nej ikke for mig, men måske for dig?

Du skrev jo selv:

 

Skrevet i går, 11:10

Fedt, så kan vi krydre anmeldelserne med et pikant video klip af besøget.

 

??????

 

Hvorfor reagerede jeg? på grund af de to første indlæg!

 

gog

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt, så kan vi krydre anmeldelserne med et pikant video klip af besøget.

Drenge

Midtj hygger sig gevaldigt her i tråden der ligger under hyggesnak. Midtj får måske ikke 13 i retstavning, men han bruger generelt humor. En tør tør humor. Krydret med ironi og sarkasme efter behov. Helt uden smileys.

Han rammer min form for humor. Det er gevaldig sjovt med de korte tørre kommentarer fra den kant.

Prøv lige at læse tråden igen og kommenter hvis jeg er galt på den!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg opdagede lige, at debatten her er fortsat helt uden mine barnagtige kommentarer og hjælpeløse stavekundskaber. Og at jeg har fået en ikke særlig rosende kommentar fra Some1.

Er du fyldt 18 år?? Jeg tvivler, udfra din grinagtige opførsel overfor andre.

Hvis jeg har opført mig stødende over nogle i troen, så vil jeg gerne undskylde. Og hvis det er mulig, vil jeg gerne have at vide hvor jeg har været så uforskammet, at jeg fortjener ovenstående kritik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://www.avanquest.com/UK/software/spy-pen-168658?meta=accessories&cat=spy-pen&sub=optimise-disc&cc=SPYPEN50&rs2=AQ_UK_EM_SPYPEN_1014_Adhoc&rs4=AQ_UK_EM_SPYPEN_1014_Adhoc&optin=1

 

Ligner faktisk en reklamekuglepen jeg lige har modtaget  :roll:

 

Pigerne kan evt. gardere sig ved at lade mændene hænge/ligge tøjet bag en afskærming - og så holde øje med at de ikke placerer spionudstyr andre steder - eller på afskærmningen  :)

Nu kan man begynde at kalde pigerne for pennevenner.  :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

http://www.avanquest.com/UK/software/spy-pen-168658?meta=accessories&cat=spy-pen&sub=optimise-disc&cc=SPYPEN50&rs2=AQ_UK_EM_SPYPEN_1014_Adhoc&rs4=AQ_UK_EM_SPYPEN_1014_Adhoc&optin=1

 

Ligner faktisk en reklamekuglepen jeg lige har modtaget  :roll:

 

Pigerne kan evt. gardere sig ved at lade mændene hænge/ligge tøjet bag en afskærming - og så holde øje med at de ikke placerer spionudstyr andre steder - eller på afskærmningen  :)

 

Hmmm.

Når jeg læser denne tråd bliver jeg lidt i tvivl om det er ment som humor, eller en velment advarsel som trådstarter kommer med. 

Hemmelig overvågning bliver et stadig mere aktuel emne efterhånden som kameraerne bliver så små og billige, men håber dog ikke at der findes nogle som er så afstumpet at videofilme sex seancen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har oplevet det flere gange, hvor soveværelset lige er indrettet med webcam rettet mod sengen. Jeg vender bare kameraet væk..

Min chauffør fortalte mig nemlig, at der godt kan sidde en flok drenge og lure på hjemmevideoer bagefter..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...