Hop til indhold
hejsahejsamulle

Saitarn thai welness - fuld pakke?

Recommended Posts

Hej :)

Jeg har fået anbefalet fuld pakke hos saitarn thai welness, bergensgade 1 v. Østerport - er der nogen herinde der har erfaringer med dette sted? Jeg er meget interesseret i jeres oplevelser samt priser (både for HJ, BJ og fuld pakke).

Hvad er alderen på pigerne og er der nogle der er at foretrække?

Undskylder min generelle uvidenhed - er ret ny på området 'ekstra ydelser' :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne tråd hører måske nærmere hjemme under efterlysninger, men vi kan vel også give lidt forbruger information under hyggesnak. Jeg har været der nogle gange siden klinikken blev overtaget og blev til Saitarn for vel godt et år siden. Efter min opfattelse af stedet, er der er pænt fokus på massagen og den kan være rigtig god. Ekstra ydelser, nok mest i form af HJ, kan nok fås hos enkelte piger, men det er ikke her jeg ville satse pengene hvis dit fokus er ekstra ydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan få alt dernede, men det afhænger nok af kemi og om du tager initiativet. Der er dog ikke de flotte piger, der var på adressen for 3-4 år siden, og du skal passe på de ikke lave tricket med dig, at en ung naboens datter åbner og viser dig ind i rummet, lige smutter og så kommer en ældre kvinde ind og smiler lidt undskyldende og tager over.

Redigeret af Bogh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for svar begge to :smile: 

Hvad med hensyn til priser? 

 

På deres hjemmeside står priserne opgivet.

 

Konsulter Dr. Google  -  han har svar på alt.

 

Brug lille EG`s søgefunktion. Den er god og let at bruge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I øvrigt hed stedet Thai Lanna Wellness for et par år siden. Så flyttede de få km til Strandboulevarden 149. Men der er et slægtskab ml de to steder. Nå man ser på udvalget i flotte piger, så er det også gået ned af bakke der, selvom det i starten hed sig, at fleste af dem flyttede med. Jeg har en teori kom, at den af en mamma at være yngre kvinde der leder Strandboulevarden 149 og måske også Saitarn er en strid moster, og unge skønheder ikke længere står på nakken af hinanden for at komme til. Men det er stadig gode steder.

Redigeret af Bogh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...