Hop til indhold
Peden

Magnum nær Dusseldorf

Recommended Posts

Jeg er et par dage i Dusseldorf på konference, og det skulle jo udnyttes - når man nu alligevel er på disse kanter.

Efter et grundigt forarbejde med at læse gamle tråde, samt et par gode råd fra et par af de Tysklands kyndige, besluttede jeg mig for at prøve lykken på Magnum. Min planlægningsfase har været lang, så jeg skiftede mening et par gange undervejs, det samme gør sig gældende for valg af hotel.

Idet jeg bestemt ikke er et geografisk geni, så skulle jeg måske lige have fundet lidt facts om Dusseldorf inden afrejse - det gjorde jeg ikke.... Så jeg var noget lang i ansigtet da jeg kom ud af lufthavnen og var på vej ind til centrum, hvor jeg nøje havde udvalgt et hotel nær hovedbanegården. Havde forestillet mig en stor million-by med kæmpe afstande mellem bydelene, det er det så ikke.

Derfor droppede jeg hurtigt mine planer om offentlig transport, og sprang ind i en taxa. Fra centrum til Magnum koster det 26-30 euro, og klares på 1/3 del af tiden i forhold til tog / bus.

Velankommet, fik jeg betalt 60 euro for entre, en lyn-instruks i et lille klippekort der blev udleveret og som kan bruges til at købe mad og alkohol for. Derefter skulle jeg gå op på næste etage og spørge efter en eller anden..... Da jeg kom derop var der en lille skranke, men ikke et øje at se, så jeg fandt selv frem til mit skab, fik monteret badekåben og så gik jeg ellers ud i verden på egen hånd. Det kan ikke anbefales på Magnum! Huset har en infrastruktur som kan drive enhver til vandvid... :-( Fik faktisk en sjov oplevelse ud af det, da jeg fik forvildet mig ned i stueplan og endte i en "butik" med masser af effekter til pigerne der arbejder der. Alt i meget høje hæle, outfit i alle afskygninger, og da jeg kom derind stor en pige med kæmpe silikonebryster og var ved at prøve en "dragt"(?) som ikke fyldte mere end 10 cm tandtråd. Da jeg kom brasende grinte hun blot, og jeg fik spurgt om de havde noget i str 44 - det var ikke tilfældet, så jeg blev venligt vist i retning af restauranten (på en helt anden etage)...

Havde i min forberedelse læst at det er en aften / nat klub, og der ikke sker noget om dagen. Jeg ankom kl 15, og selvom jeg fumlede rundt en times tid inden jeg fandt frem til baren / restauranten, så syntes jeg nu stadig der var en fin stemning, og også en del piger. Det er korrekt at der kl 19-20 er et større ryk ind af piger, syntes bare ikke at der kom så mange flere mænd. Jeg spurgte et par af pigerne om det var en stille aften, eller om det først er senere der kommer tryk på - det vidste de ikke, og da de efterfølgende fortalte at de har været på Magnum i 6 måneder, skulle jeg jo mene de kunne vurdere om det var en stille aften.

Det forekom mig at det ikke var noget man skulle spørge om - og jeg tænker at det måske kan have at gøre med den nye stor klub Oceans som åbner senere på året.

Jeg vil ikke skrive så meget om mine "dates", men vil dog lige fremhæve et par stykker som skilte sig lidt ud. Den første var en pige fra Cuba, som nok kan betegnes som værende en shark. Ikke destomindre så var det rigtig dejligt med hende - hun flirtede, pirrede, modtog finger og gav et fantastisk bj hvor hun flere gang spyttede på pikken, og derefter behørigt slikkede det af igen :-)

Efter hende fulgte et par "standard" sessioner, helt ok, men hverken mere eller mindre end det.

Nu kan jeg desværre ikke ubegrænset lege kanin, men pigerne i klubben er faktisk meget flotte, og efterhånden som det blev først på aftenen, så kom den ene model efter den anden :-) Jeg anstrengte mig for at samle kræfter til en runde mere, men de smukkeste piger blev bare ved med at komme - og jeg tænkte ved mig selv, at jeg kommer aldrig herfra! :-) Det gjorde jeg nu alligevel, takket være et ung slank nips fra Bulgarien (kan ikke huske navnet). Hun blev ved med at insistere på at vi skulle gå på værelse, selvom jeg gentagne gange forklarede hende at jeg ikke var klar. Til sidst gav jeg efter, og tænkte at hun selv var ude om at der nu skulle arbejdes for føden.

Jeg var efterhånden blevet lettere om af dagens runder, men det fornemmede hun overhovedet ikke. Hun gik lige på med et blowjob, som nok bedst beskrives som et tandjob! Av for s.... , jeg prøvede at få hende til at være lidt mere forsigtig, men det hjalp ikke meget. Det gjorde så bare at jeg ikke kunne komme, og at hun efter 20 minutters bj på fuld skrue, måtte insistere på at vi istedet havde sex. På med dutten, hende ovenpå og så gik det ellers over stok og sten, men det var ikke det der skulle til for mig, og det havde hun overhovedet ingen føling med (?), så vi endte med at jeg tog hende i doggy - og jeg kunne se på hende at hun snart ikke kunne mere, og hun kravlede mere og mere frem, så jeg til sidst nærmest kun fik hovedet indenfor. Jeg er ikke i kategorien stor, men en lille kan åbenbart også lave ballade når man, som hun var, helt uden fornemmelse for partnerens reaktioner og enddog instruktioner. Til sidst så hun intenst på uret, og jeg tænkte at der nok var gået en halv time, og at hun nu ville trække en halv time mere, men det skulle hun ikke lykkes med, så jeg skyndte mig at afslutte med hånden, hvilket hun ikke virkede helt tilfreds med.

Dagens (og årets) dårligste knald, og ydermere var jeg nu temmelig ukampdygtig grundet naturlig begrænsning, og ikke mindst hendes tandmærker !

Jeg gav det lige en sidste chance, og gik igen i barområdet, og tænkte at en af modellerne måske kunne hjælpe mig med den sidste tur - men det måtte jeg opgive, desværre :-(

Generelt var det en super god dag på Magnum, flot stor klub med mange rigtig flotte piger! Der er dog ikke mange toilet og badefaciliteter, det mangler lidt - vil dog ikke afvise at det kan være mig der ikke fandt dem alle. En ting jeg vil fremhæve er at der var mange naturlige rigtig flotte piger. Naturligvis var der også en del med silikone, tatoo overalt og piercinger man ikke tror er muligt - men de fleste var naturlige :-)

Maden er rost til skyerne i tidligere beretninger, hvor pigerne til gengæld ikke får så meget ros for deres udseende - det er jo heldigvis øjnene der ser, men for mit vedkommende var det faktisk lige omvendt.

Maden var ikke værd at skrive hjem om (det ville nok heller ikke være klogt), men pigerne derimod var efter min mening rigtig flotte - også flottere end jeg har oplevet dem Artemis og andre dejlige steder.

Så helt klart en varm anbefaling herfra, men som nævnt er der noget der "ulmer" når man spørger til antallet af gæste - så det bliver interessant at se hvad der sker når Oceans åbener.

Mvh

Peden

Redigeret af Peden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

'tak for beretning Peden

 

jeg kan langt henad vejen give dig ret i Pigerne er kønne der. Var ligeledes min oplevelse den ene gang jeg har været der. Maden var nu ret god synes jeg, men smag og behag. 

 

Der var nu lidt ting der gør, jeg nok ikke kommer igen. Først indretningen, synes den er lidt kluntet. Dernæst var det ret meget natklub da jeg var der. Ja faktisk var flere af Mændene pisse fulde og bøvede. Passer sig altså ikke ind på en FKK. Der sad 4-5 Hells Angels ovre bagved. Som fik drink og megen opmærksomhed af klubben og nogle af Pigerne. Ja ok det var på sin vis fint, for så var det nemmere at sortere nogle af Pigerne fra. 

 

Da jeg var der, var der nu enormt mange Mænd!! hold nu op, men der var egentlig ikke alverden Run på Pigerne. Igen Mændene drak sig fulde og gik bare og tog på Pigerne, egentlig ikke særlig behagelig at se på, jeg fandt det noget Respektløs. Snakkede meget med en Pige jeg var i Rum med. Hun nævnte hun ikke var særlig glad for at være der. Mændene var meget useriøse og gik rundt og forhandlede om Priserne, de ville have 30 min til 40 euro og det gik en del af Pigerne åbenbart med til ifølge hende. 

 

Dog havde jeg 2 fantastisk rum der udaf 2 mulige. Rigtig søde Piger der gav en fantastisk service. Og visuelt var de så meget mig… ja den ene måtte jeg faktisk tage en time, plejer jeg ellers aldrig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Liderfyr,

Det med fulde mænd var også tilfældet ved mit besøg, der var en gruppe fra Finland og en større gruppe fra Italien som blev mere og mere berusede. Yderligere kunne jeg forstå på taxachaufføren, at der er rigtig mange Tyrkere i Dusseldorf - og en del af dem havde også fundet vejen til Magnum.

Tyrkerne drikker ikke (hvad jeg registrerede), men de har en evne til at slænge sig med pigerne i timevis, nusse og hygge - men når så pigen vil mere, så bliver hun blot afvist. Ikke særlig fint syntes jeg.

Der var dog også en del ældre Tyske mænd den aften, jeg havde på forhånd frygtet at efter kl 21 ville stedet blive forvandlet til ungdomsdisko - men der var en fin balance. Jeg har svært ved at sige hvormange mænd der var i klubben, men der var på intet tidspunkt mangel på hverken siddepladser, piger eller værelser.

Det værste var dog 5 Japanere, de var altså lidt specielle. Egentlig høflige, og jeg morede mig kongeligt da de skulle bestille i restauranten, for man kan vist roligt sige at de ikke var specielt velbevandret i hverken Tysk eller Engelsk. Da så maden kom, blev det straks anderledes. Med respekt for deres kultur så er det altså ulækkert når de sidder og smasker, bøvser og kaster maden i hovedet som et barn.

Upsiden på ovenstående er, at hvis man kan opføre sig ordentligt og vise pigerne respekt, så bliver man hurtigt et stykke jaget vildt, og kan få rigtig gode oplevelser :-)

I min optik er klubbens absolutte fordel, at man kan være "på" og deltage i festen, og at kan trække sig tilbage, slappe af og gemme sig lidt. Det virker rigtig godt for mig :-)

Mvh

Peden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

På en alm. lørdag aften/nat kommer man hurtig til at bruge tid på at vente på et frit rum. Jeg ved ikke hvor mange gæster klubben må lukke ind på en gang. Men den lørdag jeg besøgte klubben. Var der  efter min mening for mange mennesker i forhold til antallet af bruser, toiletter og bollerum. Dette gjorde at man tit måtte vente på at komme til. Jeg var på  værelset 4 gange og 3 gange måtte vi vente på at der blev er værelse frit. De 2 første gange var det under 10 min. men den sidste gang var ventetiden over 20 min.

 

Jeg så flere gange folk ligge og sove branderten ud på en sofa. Og lige som Liderligfyr syntes jeg også at mange af gæsterne opførte sig dårligt. Når det kommer til pigerne så var heller ikke dem alle sammen jeg syntes lige godt om.

 

Alt i alt var det nu en ok aften/nat. Og kommer jeg til området igen, så kan det nemt ske at jeg besøger klubben igen. Men er der andre klubber tætter på vil de nok blive besøgt først.

Redigeret af Oralis voluptatem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Vil heller udelukke jeg komme igen, men den står lavt på listen. Acapulco ligger jo kun 20-40 km derfra, så vil jeg hellere derhen. Samya skal nok ligeledes prøves inden jeg kommer igen. Kommer man med Fly og ikke vil leje bil eller lignende ud til ACAPULCO så kan man da godt få en hyggelig dag der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

man bør vælge sine kampe med omhu, ligeledes bør man vælge sine klubbesøg med omhu, jeg ville aldrig besøge Magnum fredag-lørdag eller i messeperioder,

Netop pga. af klientellet og fulde folk.

 

Livingroom er et godt alternativ hvis man ikke har bil. Toget kører til klubben, man står af ved Ikea og spadserer ca. 200 m

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske har jeg bare været heldin, men var der lørdag aften - gik dog omkring kl 22, så måske er det blevet stoppet med mennesker derefter...

Men som nævnt passer stedet størrelse mig fint, og selvom det var "stille" kl 15, så var der rigeligt at vælge imellem og en rigtig hyggelig stemning.

Smag og behag - som nævnt er jeg enig i at der mangler toiletter og baderum, derudover var det super.

Jeg kommer gerne tilbage!

Peden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Måske har jeg bare været heldin, men var der lørdag aften - gik dog omkring kl 22, så måske er det blevet stoppet med mennesker derefter...

Men som nævnt passer stedet størrelse mig fint, og selvom det var "stille" kl 15, så var der rigeligt at vælge imellem og en rigtig hyggelig stemning.

Smag og behag - som nævnt er jeg enig i at der mangler toiletter og baderum, derudover var det super.

Jeg kommer gerne tilbage!

Peden

Det fremhævede er værd at vægte! Der er ingen facitliste for hvad der er godt og skidt :-) En Subjektiv vurdering

 

Jeg kom ligeledes en Lørdag og ganske sent, tror jeg ankom 20.30 eller lignende. Vil sige de fulde folk var nok kl 23 + det sådan var ret tydelig. Hells Angels kom klart efter kl 22, uden jeg har overblik over hvornår. Hvis jeg kunne få prisen, maden, pigerne i rummet, antal piger fra Magnum og stemningen (på de gode dage), faciliteterne fra Harmony så var det en drømmeklub 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...