Hop til indhold
Man29

Fræk i Nørre Snede

Recommended Posts

Ja det har jeg for 4 år siden da var hun hel ny, næsten uden nykker, hun var dengang en lækker pige udlænding, men snakke dengang kun nogenlunde dansk, det jeg huskede mest var hvis man kom for tæt på de nedre rigioner med fingerne fik man et lille rap, det var det andet hun ville have, besøg hende og lad os høre hvordan hun er idag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Newbie, tror du forveksler hende med en anden. Jeg har været hos hende nogle gange, også for et par år siden. Hun er udlandsdansker, altså en dansker der har boet i udlandet og snakker da super dansk. Og jeg har aldrig fået rap over fingerne :-) men hun er vist ikke til fistnig. Jeg har altid haft gode oplevelser med hende. Hun er ægte, smilende og bestemt ikke en af de nedslidte glædelsespiger der bare skal have det overstået. Min anbefaling er : værd at prøve :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig har netop besøgt fræk i Midtjylland, billederne samt beskrivelsen passer 100%, dejlig kvinde at dyrke lagen akrobatik med, man kan tydelig mærke hun gør det for sin fornøjelses skyld, jeg havde en forrygende time, og kommer absolut meget gerne igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...