Hop til indhold

Recommended Posts

Thai massage i Nyborg: har lige været der, der bliver nusset godt i banditten, og spurgt om jeg vil mere, der kan vi få HJ og sex også.

 

underlig massage og noget hurtig til HJ :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Unge? ældre`? piger.... 

hvordan ligger priserne.. og har du evt. link til hjemmeside/billeder

 

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Unge? ældre`? piger....

hvordan ligger priserne.. og har du evt. link til hjemmeside/billeder

Dressmann

Tjaaaa, pæn pige, ikke ung heller ikke gammel, 350,- for massage og 600,- for HJ , nok de hurtigste penge jeg er kommet af med, det blev ikke gjort med føls.

http://www.nyborgthaimassage.dk

Men hvis man skal have mere, så er det en veninde der træder til, hende så jeg så ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der en enkelt gang også, blev kun tilbudt hj.

tilgengæld svingede hun lige sine store flotte bryster ud, til fri afbenyttelse .

men ikke noget hj at skrive hjem om 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HappyHarryhardon skrev, for 4 timer siden:

Har ikke mødt andre end hende på hjemmesiden. Har de flere massøser der?

Har ikke mødt andre, men hun er til at snakke med, hvis man har været der nogle gange, har ikke selv prøvet sex med hende, da hun generelt er jævn hurtig med det hele. Har fået det tilbudt. HJ går med ca. 100km/t.  Øv, hun er sku ellers sød nok.

men prøv da at besøg hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
giganten skrev, den 25. oktober 2014 at 18:48:

 

Tjaaaa, pæn pige, ikke ung heller ikke gammel, 350,- for massage og 600,- for HJ , nok de hurtigste penge jeg er kommet af med, det blev ikke gjort med føls.

 

http://www.nyborgthaimassage.dk

 

Men hvis man skal have mere, så er det en veninde der træder til, hende så jeg så ikke

Det var vel  600 for massage/ HJ, eller var det 600 oven i de 350??

mvh El Pipo

Del dette indlæg


Link til indlæg
giganten skrev, den 2/9/2016 at 21:34:

Har ikke mødt andre, men hun er til at snakke med, hvis man har været der nogle gange, har ikke selv prøvet sex med hende, da hun generelt er jævn hurtig med det hele. Har fået det tilbudt. HJ går med ca. 100km/t.  Øv, hun er sku ellers sød nok.

men prøv da at besøg hende.

Tak for svar, har været der og har ikke haft lyst til sex der, HJ var bare lige på og hårdt, så ud fra der er kommet flere alternativer i Odense, så er chance for det bliver Nyborg foreløbig ret lille.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...