Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Jeg har været en tur forbi Royal Orchid Thai Massage på Frederiksberg.

Det er ikke så tit jeg jeg bruger thai massage herhjemme, men jeg syntes jeg ville skrive lidt om det her sted, da det er pænt indrettet i forhold til så mange andre steder jeg har set. Ikke så snusket og lugtende af fiskesauce :) Specielt badet var flot. Jeg kan godt lide at have muligheden bad både før og efter seancen. (Heldigvis også med en neutral lugtende sæbe.)

Jeg fik 1 times olie massage til 400,-. hvilket var godt udført af en virkelig lækker pige ved navn Laila. Der blev ikke lagt op til noget ekstra, og jeg spurgte heller ikke, da det var massagen jeg var der for. Hvilket jeg dog senere fortrød, da jeg godt kunne have taget en tur med hende.

Jeg havde meget ondt i min nakke, så det var ikke ekstra ydelser jeg havde i hovedet på det tidspunkt. Jeg valgte stedet fordi det ser nogenlunde professionelt ud. Lyst og rent. Man kan også godt mærke, at det er at give en ordentlig masage, de ligger vægt på her. Den var god hård, som gerne vil have den, og det gjorde godt for min nakke og skuldre. Der var også en ordentlig briks, og ikke bare en boxmadras, hvilket er rart, når det er massagen man er der for.

Det eneste jeg fortryder er at jeg ikke forhørte mig om ekstra. For hun er lækker. Der er desværre ikke nogen billeder af pigerne på hjemmesiden, så man kan se hende, men hun er værd at vende tilbage til. Så der er ikke andet for i den nærmeste fremtid.
Skrevet

Hey Pat - Man

Har du været forbi i dag ?

Kunne godt bruge en lækker omgang massage.

Har hun store bryster Laila?

Ved du om de tilbyder "fuld-pakke" ?

Tror jeg smutter forbi og bliver ordnet

Skrevet
  • Author

Hey Fissan.

Nej, jeg har ikke været der i dag. Jeg synes hun har store bryster for en thai. Jeg ved ikke hvad de tilbyder udover massagen,

Jeg håber du bliver ordnet! Massagen er i hvert fald god.

Skrevet

Hvor gammel er hun ca.? - og ved ikke om du kan vurdere bryster, hvis du ikke fik "ekstra" - men er det silikone-fri?

Er måske her jeg skal lægge mine sparepenge  :wink:

Dressmann

Skrevet

Thai piger har generelt, af naturen, små bryster. Men efterhånden får rigtig mange lidt hjælp.  En brystforstørrelse koster i Thailand kun omkring 40.000 THB, svarende til rundt regnet. kr 7.000.-, og de laver de nu så fint at du hverken kan se eller føle forskel.

Skrevet
  • Author

Hvor gammel er hun ca.? - og ved ikke om du kan vurdere bryster, hvis du ikke fik "ekstra" - men er det silikone-fri?

Er måske her jeg skal lægge mine sparepenge  :wink:

Dressmann

Jeg vil tro hun er sidst i 20'erne eller først i 30'erne. Jeg ved ikke hvor vid hendes bryster er ægte, som du selv nævner, så fik jeg ikke ekstra :smile:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.