Hop til indhold
The Dreamer

Fællestur til Flensborg?

Recommended Posts

Er der nogle herinde (gerne med erfaring) som kunne tænke sig en fællestur til Flensborg? Det bliver jo noget billigere hvis vi splejser til benzinen. Jeg har ingen erfaring dernede men kunne godt tænke mig at prøve en af disse saunaklubber. Jeg vil også gerne besøge nogle private adresser hvis pigerne kan anbefales. Vi kunne eventuelt tage en overnatning eller to så vi får prøvet noget forskelligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogle herinde (gerne med erfaring) som kunne tænke sig en fællestur til Flensborg? Det bliver jo noget billigere hvis vi splejser til benzinen. Jeg har ingen erfaring dernede men kunne godt tænke mig at prøve en af disse saunaklubber. Jeg vil også gerne besøge nogle private adresser hvis pigerne kan anbefales. Vi kunne eventuelt tage en overnatning eller to så vi får prøvet noget forskelligt.

 

Det kunne absolut være interessant at lave lidt fælleskørsel og/eller at mødes på P-clubben - det kunne godt blive mit stamværtshus, hvor vi kunne sidde og fortælle saftige historier indimellem seancerne med de søde piger.

 

Et egnet værtshus i Latinerkvarteret kunne også være en udmærket base.

 

Desværre har jeg endnu ikke set nogen beretninger fra Club Pentagone, så vi kunne finde ud af hvad det var for noget - og om der var mulighed for hyggemøder på stedet.

 

Men jeg tror det bedste ville være om du annoncerede tid og sted  - og så så, om nogen ville med - vi er jo nok alle lidt individuelle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan også være interesseret i sådan en tur, men hvis vi kan fylde en bil, ville hamburg så ikke være mere interessant. (Harmony/atmos)

Det tager jo kun 2 timer fra grænsen, ikke noget der skræmme mig.

Men ellers starte med en tur til de 2 fkk ved grænsen er jeg klar på hvis jeg har fri til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg støtter op om initiativet.

Jeg kommer fra Sjælland og vi kan godt køre i min bil. ... Går det over forventning og vi skulle blive mange, så starter vi caravellen op. Jeg kan dog ikke overnatte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Det kunne absolut være interessant at lave lidt fælleskørsel og/eller at mødes på P-clubben - det kunne godt blive mit stamværtshus, hvor vi kunne sidde og fortælle saftige historier indimellem seancerne med de søde piger.

 

Et egnet værtshus i Latinerkvarteret kunne også være en udmærket base.

 

Desværre har jeg endnu ikke set nogen beretninger fra Club Pentagone, så vi kunne finde ud af hvad det var for noget - og om der var mulighed for hyggemøder på stedet.

 

Men jeg tror det bedste ville være om du annoncerede tid og sted  - og så så, om nogen ville med - vi er jo nok alle lidt individuelle.

Jeg overvejer selv at slå et smut forbi P-club ved lejlighed, og det kunne da være hyggeligt at mødes med nogen fra Eroguide der.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne være med for hyggens skyld, hvis timingen passer.

Jeg kører selv da jeg bor tæt på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt som Gungner. Skulle timingen passe med at jeg kan slippe hjemmefra, kunne jeg da godt være interesseret. Jeg bor også i nærheden, og skal ikke køre med nogen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne nok fristes til en fælles tur til en af klubberne i tyskland.
For mit vedkommende er der nok primært i weekenderne . . kan dampe afsted fredag en gang over middag.

Hvad med nu på fredag d. 7.?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, så er jeg lige landet efter et herligt besøg på P-Club

Ankom 13.10 fik håndklæde badesandaler og nøgle til skab.

Nøglen bad jeg om at få byttet, jeg havde som første gæst fået et skab i gulv højde, intet problem jeg fik et nyt skab. (Et tip bed om en nøgle i tretabellen +1 eks. 4-7-10 25-37 så er man i øverste række)

Pigerne havde haft en hård nat så nogle var lidt matte, en fortalte hun kun havde sovet en time. Jeg gik efter de sikre kort Jessi og Candy, Candy ligner en rigtig hardcore pige med hendes tatoveringer og sillconebryster; men hun er en herlig  sød pige der giver en god service, min nr 1 i huset.

Jessi er altid i godt humør og yder en god service.

Senere var jeg med Melody en flot slank pige med A- bryster, lige noget for Gungner.

Hun gav en rimelig behandling, jeg fik hvad jeg havde betalt for så jeg kan ikke klage, bliver dog ikke min favoritpige.

Der var to andre danskere der i dag, den ene var så uheldig at miste sit klippekort til baren, det koster 50€ i stedet for 20€. det blev en dyr cola. Pas på jeres kort mister man kortet koster det 50 €, det står også nævnt på kortet.

Det er ikke mit indtryk at man forsøger at svindle med kortet; men man må selv passe på det.

Alt i alt en herlig eftermiddag for 142€

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...