Hop til indhold
ThorsHammer

Dokkun Thaimassage donerer kr. 10.000 til "Knæk Cancer"!

Recommended Posts

Sad lige og så "Vild med dans - knæk cancer" i dag (ja, så fik jeg afsløret mig selv... :cool: )

 

Forskellige donorer med bidrag på kr. 10.000 til knæk-cancer kampagnen løb hen over skærmen...der var div. små virksomheder, og pludselig så jeg "Dokkun fysiurgisk massage", som også havde doneret 10.000 kroner til det ædle formål :)

Det må vel næsten være Dokkun i Glostrup:

 

http://www.dokkunmassage.dk/

 

Så "thumbs up" her fra for at støtte den gode sag.
Hvor almindeligt er det mon blandt thaiklinikker og almindelige danske klinikker at støtte et sådant godt formål?

Forhåbentlig har Dokkun fået lidt reklame for skillingerne, selv om deres kliniknavn kun var på skærmen i 3-5 sekunder.

Ellers får de lidt reklame qua dette her indlæg... :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

...hvis overprisen går til cancer forskning - så for min skyld ingen alarm....! og dejligt formål de støtter.

 

@thor: Afsløret over for familien ?? :eek:  :eek:  eller hvordan skal det forstås?

 

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hold da kæft de må have mange kunder der betaler overpris.

Idiotisk kommentar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da kæft de må have mange kunder der betaler overpris.

 

Straks plaffes et smukt og godt initiativ ned :cry:

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

..@thor: Afsløret over for familien ?? :eek:  :eek:  eller hvordan skal det forstås?

 

Dressmann

 

Dressman, det var ment som en joke - altså at nu kan alle I hårde hunde her på Eroguide se, at ThorsHammer sidder og ser "Vild med dans"... :cool::wink:

 

Lidt som hvis jeg havde skrevet, at jeg var i gang med at se Morten Korchs: "Arvingen til Næsbygaard"... :mrgreen:

 

Men altså trådens hovedemne og pointe er, at en sympatisk thaiklinik inkl. thaipiger har doneret 10.000 kroner til "Knæk Cancer"... :-P

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dressman, det var ment som en joke - altså at nu kan alle I hårde hunde her på Eroguide se, at ThorsHammer sidder og ser "Vild med dans"... :cool::wink:

 

Lidt som hvis jeg havde skrevet, at jeg var i gang med at se Morten Korchs: "Arvingen til Næsbygaard"... :mrgreen:

 

Men altså trådens hovedemne og pointe er, at en sympatisk thaiklinik inkl. thaipiger har doneret 10.000 kroner til "Knæk Cancer"... :-P

Jep - men nu lidt sjovt med en indrømmelse... Måske en lille fantasi om at en af danserne dukkede op næste gang du frekventerede et lysthus  :-P ?

Jeg drømmer personligt om - "jeg-ku-godt..."  :oops:

 

Dejligt med donationer - også fra "glædes-huse"

 

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...