Hop til indhold

Forkælelse i trekantområdet

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været en tur i Hovedstaden, hvor jeg for første gang besøgte en Japansk pige.

Det var en rigtig dejlig oplevelse, hvor der var god tid til at få en god og sensuel kæreste oplevelse, med kys, forspil, body til body, superfransk, 69, samleje i forskellige stillinger, oliemassage det rigtige sted og pirring mellem ballerne - uden stress og jag - ligesom jeg helst skal have det.

Men, nu er der jo langt til Hovedstaden, så jeg tænkte, at der måske var nogen herinde, der havde kendskab til, at der findes piger i trekantområdet, som er i stand til at give en den samme behandling?

Eller måske kan jeg udfordre en af pigerne som er her?

Gode henvisninger modtages med glæde.

Skrevet

En dejligt dobbelttydig overskrift ;) ;)

Skrevet
  • Author

Tak for svaret til fynboen. Det ser ud til at være et godt bud.

Solskin - jeg besøgte Daisy Club - og var rigtig godt tilfreds. Jeg nynnede en glad melodi hele vejen hjem i bilen :mrgreen:

Borende X - du ser da også det hele :ugeek: .

Er der flere gode forslag...?

Skrevet

Prøv hende her - og søg efter "Fredericia" under thaipiger i Jylland for gode anmeldelser...fx >denne her

Skrevet
  • Author

Tak for det, professor. Ser absolut ud til at være værd at prøve

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.