tårn 15 Skrevet 23. Oktober, 2014 Hvad er der sket med polakkerne på Birkedommervej. Jeg savner især Sofia. Er der nogen der ved, om hun er startet et andet sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 23. Oktober, 2014 Tjah, mutter søger jo i hvert fald piger her: http://www.odloty.pl/en/announcements/kopenhaga/dvdmv/116640.html Stedet har været on-off i hvert fald i 1½ år og jeg gætter på at der nok skal komme aktivitet igen. Der er et nummer i annoncen - du kan jo ringe og spørge hende selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VikingThor 189 Skrevet 24. Oktober, 2014 Teksten er vist forsvundet fra den polske annonce, men det ser ud som om der også er andre "danske" annoncer derinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 24. Oktober, 2014 Ja...med falske billeder af etablissementerne....måske det er sådan pigerne lokkes herop...hmm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 24. Oktober, 2014 Lokkes? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 24. Oktober, 2014 Ja det er vist meget udbredt, at mange udenlandske piger får indtryk af, at de skal arbejde i luksuriøse omgivelser med 'nice wealthy businessmen' som kunder.... Og så ender de i Låsby Svendsens huse eller en kælder på Tagensvej.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 25. Oktober, 2014 (edited) Jeg ved ikke frygteligt meget om det, men hvis jeg kigger ned over annoncerne her: http://www.roksa.pl/lpl/praca.php?panstwo=Dania Og kører dem en tur gennem google translate så jeg forstår det meste af budskaberne, så er det ikke en herregård der tilbydes. Mere sådan noget ala "telefonpige og polsk TV tilgængeligt" osv. Men derfor afviser jeg ikke at en pimp uden piger med en tom lejlighed der koster penge vil smøre et ekstra lag på for at få en pige herop. Kender jeg polakkerne i branchen korrekt så er der en stor risiko for at de kan gøre netop det. For et års tid spurgte jeg en af pigerne på Birkedommervej om hvad hun synes om stedet, og hun fandt det "deprimerende", men det var vist mere fordi hun ikke kunne lide kvarteret (Nørrebronx), årstiden (november) og hele stemningen som det kvarter emmer af på den årstid. Jeg kunne bare give hende ret. Alt andet havde hun ikke noget at udsætte på. Ikke overfor mig i hvert fald. Redigeret 25. Oktober, 2014 af Gentleman and a Scholar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 26. Oktober, 2014 (edited) For et års tid spurgte jeg en af pigerne på Birkedommervej om hvad hun synes om stedet, og hun fandt det "deprimerende", men det var vist mere fordi hun ikke kunne lide kvarteret (Nørrebronx), årstiden (november) og hele stemningen som det kvarter emmer af på den årstid. Jeg kunne bare give hende ret. Alt andet havde hun ikke noget at udsætte på. Ikke overfor mig i hvert fald. Ditto, bortset fra det er Nordvest ... Kvarteret er nok ikke rart, hvis man ikke kender det i forvejen og kan finde rundt og ud let. En spurgte mig, hvor man gik i byen og jeg havde lidt svært ved at forklare vejen ... Redigeret 26. Oktober, 2014 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sniper123 Skrevet 26. Oktober, 2014 Ditto, bortset fra det er Nordvest ... Kvarteret er nok ikke rart, hvis man ikke kender det i forvejen og kan finde rundt og ud let. En spurgte mig, hvor man gik i byen og jeg havde lidt svært ved at forklare vejen ... Ja - beliggenheden savner lidt . Jeg har været der en enkelt gang og forstår ikke lige, hvorfor jeg havde gjort mig fortjent til et mundligt klammeri og agressiv (spærren fortov) adfærd fra en gruppe på 4 stk 2. etnisk. Jeg er normalt et meget rummeligt menneske, men det er nok ikke lige mit førstevalg fremadrettet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tårn 15 Skrevet 30. Oktober, 2014 Jeg tror, at Sofia er rykket til sydhavsøerne. http://side6.dk/resultatside/?q=4651 Annoncen på side 6 bruger i hvert fald de samme billeder og navn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg