Bulder 182 Skrevet 22. Oktober, 2014 Næsten al aktivitet af erotiske tilsnit i Randers foregår åbenbart kun nord for fjord og å. I den sydlige del er der godt nok stille. feks er de 3 klinikker der findes i Randers nord for åen, og de 15 thai-steder er også. Er der nogen som ved, om der overhovedet foregår noget erotisk syd for å og fjord i Vorup og Kristrup området evt såden lidt privat og diskret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vestboen 103 Skrevet 22. Oktober, 2014 Prøv at checke pigernes annoncering der er da Tilde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 22. Oktober, 2014 Prøv at checke pigernes annoncering der er da Tilde. Er det ikke langt langt ude på landet --- sådan forstod jeg i hvert fald sidst jeg skrev med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vestboen 103 Skrevet 22. Oktober, 2014 Prøv at se min PM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 23. Oktober, 2014 Der kan selvfølgelig være mange grunde til ikke at bevæge sig over Randers Fjord. Men fra Kristrup til Randers er der altså ikke langt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Oktober, 2014 Der er da nogengange piger der tjekker ind på Motel1 og også på motel i Hadsten. Men der er selvfølgelig lidt længere end at smutte over broen.. Jeg er nu selv mere interesseret i et fast sted med danske piger op ad E45.. kan vi få Line til at flytte til den anden ende af byen? ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bing 908 Skrevet 23. Oktober, 2014 Der er jo ikke noget der hedder Randers syd for fjorden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 24. Oktober, 2014 Tak for indlæg og ideer til at komme tæt på mit ønske. Men som i mange større provin byer er Randers også delt når det gælder købesex og glædespiger. Det findes ikke i de fine områder, så derfor undre det mig, at der ikke er nogen i Vorup/Kristrup områderne i byen. Det må da være et potentiale også her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg