Hop til indhold
Guest Claesen

what to do

Recommended Posts

Guest Claesen

Regnen pisker ned, det rusker i træerne og bladene hvirvler rundt når de da ikke lige blokere kloakkerne så vandet bare stiger til fortorvs niveau. Ergo der er ikke just vejr til solbadning eller anden form for udendørs arbejde / aktivitet.

Så hva katten skal man dog få dagen til at gå med? Jeg ved hvad i vil sige men det siger min konto meget bestemt nej til :-(

Selv sidder jeg og spekulerer på en mellem ting mellem at strikke en hue og at bage småkager.

Men måske der nogen der har kreative forslag?

Go dag til folket

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Jamen Liv det regner :-o men måske du har ret hunden ville nok også sætte pris på en rask gå tur :-)

Men altså skulle der være en af jer piger der fryser så tilbyder jeg mig gerne som gratis varmepude :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claire

Jeg har en ret lang rapport jeg skal ha skrevet til studiet, du må da gerne gøre det :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her skinner solen Claesen, så fat vovsen og kosten (den med skaftet) og kom til Sønderjylland :D

Så går jeg tur med hunden imens du fejer blade sammen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Hvis du har en hund, har du sikkert også regntøj og gummistøvler ;-) God tur, søde :-)

Afsløret jeg har skam både regntøj og vandrestøvler og holder af naturen på alle årstider så der ikke noget der

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Jeg har en ret lang rapport jeg skal ha skrevet til studiet, du må da gerne gøre det :D

Claire mig en ære og fornøjelse kan godt lide at skrive reporter hvad er emnet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Her skinner solen Claesen, så fat vovsen og kosten (den med skaftet) og kom til Sønderjylland :D

Så går jeg tur med hunden imens du fejer blade sammen :P

Altså havde der ikke været så langt til det sønderjyske så havde jeg slået til solskin og bladene er lige noget for en gammel gadefejer som mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Regnen pisker ned, det rusker i træerne og bladene hvirvler rundt når de da ikke lige blokere kloakkerne så vandet bare stiger til fortorvs niveau. Ergo der er ikke just vejr til solbadning eller anden form for udendørs arbejde / aktivitet.

Så hva katten skal man dog få dagen til at gå med? Jeg ved hvad i vil sige men det siger min konto meget bestemt nej til :sad:

Men måske der nogen der har kreative forslag?

 

Webcamgirls - behøver ikke belaste kontoen så meget  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

..aftaleloven.. Det er dog klaret nu, så dit tilbud for sent :(

 

sikke en skam du må sige til næste gang du skal ha lavet en afhandling ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...