Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været der, men det var vistnok i begyndelsen af 2014. Hun har jo været her nogle gange før.

Dengang irriterede hendes madras mig lidt. Man skal have armene ned langs siden, og uden hul til hovedet, kan det godt blive lidt klaustrofobisk for åndedrættet.

Når det er sagt er hun sådan set sød nok, og massagen var rigtig lækker.

Som det fremgår af annoncen, så er hun en ældre dame, så det skal man være til. Men ok slank figur.

Det svenske er fint og med samtidig massage af prostata - igen: det skal man helst være til.

Jeg fik også dansk, men det er ikke mit indtryk at det er noget hun er glad for skal fylde for meget i oplevelsen, så det er mere som den afsluttende del af penis-massagen, og skal nok helst ikke vare for længe. Kun cowgirl men faktisk ganske godt. Bemærk at hun ikke garanterer dansk, tror også det en overgang var taget af menuen.

Hun følger nærmest en fast plan for forløbet er min fornemmelse - men fint nok at kunne slappe af og lade hende styre.

Jeg følte at pris og ydelse passer fint sammen, og ingen snyd med tiden.

Jeg har ikke været tilbage siden, men kunne sagtens hvis min pige-liste ikke havde andre prioriteter lige pt.

 

Håber det hjalp?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fandt vej tilbage til Gloria.

 

Jeg fastholder at hun er god til massage og svensk.

 

Men denne gang var jeg for stor til dansk... det var jeg ellers ikke sidst - og trods mit navn herinde er jeg ikke enorm!

 

Det er skuffende at "kun" få svensk når man forventer dansk afslutning.

Og value for money er knapt så god når det "kun" er massage og svensk...

 

Det var mit sidste besøg hos Gloria. Og karakteren er noget lavere ift. min første anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...